Красотата е сериозен бизнес за индийците в момента. А ключът към това са младите хора, използващи интернет, особено тези извън големите градове, пише Quartz.
Пазарът на продукти за коса, кремове, дезодоранти и козметика за боядисване в страната се очаква да нарасне близо три пъти от 6,5 млрд. долара днес до 20 млрд. долара през 2025 г. Това показва ново проучване на консултантската фирма RedSeer Consulting.

Всичко това ще превърне Индия в един от петте топ пазара за козметика в света, със среден годишен темп на растеж от 25%. За сравнение глобалният темп е 4,3%.
Този бум на растежа е силно свързан с демографията на младите индийци. Тези хора „искат да изглеждат добре през цялото време“, посочва Шубхам Ананд от RedSeer.
"Социалните мрежи и благоприятната демография играят важна роля за популяризирането на козметични продукти и развиването на познанието за модата...“, сочи проучването.
Въпреки че това повишава търсенето на всичко – от натурални продукти до луксозни марки, билковите и международните премиум марки за грижа за кожата са двете категории, които RedSeer очаква да растат с най-висок темп през следващите няколко години. А световните марки се готвят за това.
„До 2020 г. редица луксозни брандове, като Labiocos, Bodyography и Victoria’s Secret се очаква да смаляват портфейлите на индийските потребители и да окупират вниманието им“, посочва докладът.
Въпреки че марки за красота като L’Oreal, MAC и Estee Lauder присъстват в градските части на Индия от години, пазарите извън големите градове са наред. Някои от онлайн търговците като Nykaa, Amazon и Flipkart дават на потребителите достъп до марки, които не са достъпни във физическите магазини. Онлайн продажбите възлизат на 50 млн. долара, или 2% от общите продажби на козметика в Индия според RedSeer.


Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Осъдиха 56-годишен варненец за държане на голямо количество алкохол без акцизен бандерол
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 1
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Рибари от Ахтопол притеснени заради танкера: И плаж няма да има, и риба, и почиващи
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
Евгений Кънев: Бюджетът може и да бъде приет силово, но ще има последици
Силен трус разлюля Япония, има предупреждение за цунами
Стармър, Мерц и Макрон в един глас: Ние сме с Украйна