От сряда LinkedIn предоставя на бизнеса нов начин да види каква аудитория привлича със своите маркетингови усилия.
Website Demographics tool позволява на фирмите да разбият посетителите на уебсайта си в осем категории, включително по длъжност, индустрия, фирма и местоположение.
Новият аналитичен инструментът ще бъде включен в Campaign Manager платформата на професионалната мрежа и ще показва от кои сфери на бизнеса са били посетителите на сайта, на какво ниво в компаниите са, какви са длъжностите им, в кои населени места се намират и т.н., предава TechCrunch.
Website Demographics е напълно безплатен, без значение дали ползващата го компания е реализирала рекламна кампания в LinkedIn, или не. Ще бъде наличен в целия свят до две седмици.
Информацията ще се анализира с помощта на LinkedIn Insight Tag, който трябва да бъде предварително инсталиран на конкретния сайт. Данните ще се показват след преминаването на поне 300 посетители с активни LinkedIn профили през сайта на клиента.
Като пример за това по какъв начин данните може да се окажат полезни Судип Елдо Чериан, директор по продуктов маркетинг за Linkedin Marketing Solutions, заяви, че компания, която се опитва да привлече IT специалисти в уебсайта си, може да ползва Website Demographics и да открие, че по-голямата част от посетителите всъщност идват от здравната индустрия. След това тя може да коригира своите маркетингови усилия, за да адресира тази аудитория.


Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Осъдиха 56-годишен варненец за държане на голямо количество алкохол без акцизен бандерол
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Възрастен мъж е починал след падане от тераса в Стара Загора
Рибари от Ахтопол притеснени заради танкера: И плаж няма да има, и риба, и почиващи
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
Евгений Кънев: Бюджетът може и да бъде приет силово, но ще има последици
Силен трус разлюля Япония, има предупреждение за цунами