Най-голямото холивудско студио Warner Bros. отбелязва лоши резултати в боксофиса, но същевременно бележи големи успехи в сферата на видео игрите, пише Wall Street Journal.
Възраждането на приказката за Питър Пан в лентата „Пан“ донесе 15,5 млн. долара на компанията този уикенд. Но той отведе Warner Bros там, където я отведоха и другите високобюджетни продукции на компанията през тази година – на червена територия.
В този смисъл „Пан“, създаден за 150 млн. долара, се нареди до другите високобюджетни продукции на Warner Bros., включително “Мъжът от U.N.C.L.E.” и „Пътят на Юпитер“, както и до по-малките продукции като „Антураж“ и екшънът „Среднощно преследване“, които не бяха достатъчно успешни.
Двете изключения са изненадващият януарски блокбъстър „Американски снайперист“ и добре представилият се филм за природно бедствие „Сан Андреас“.
Въпреки че пуска на пазара повече филми от останалите пет големи холивудски студиа, Warner се класира трета в световния боксофис към момента, като от началото на годината досега е събрала 3,2 млрд. долара приходи. Но компанията може да слезе на четвърто място преди края на 2015 г.
Студиото, което е собственост на Time Warner, отдавна инвестира много повече от конкурентите си в създаването и рекламирането на филми, стремейки се към най-високи резултати. А от 2006 г. насам то не е завършвало година под второ място в боксофиса.
Въпреки че 92-годишната компания губи в сферата на киното, 11-годишното ѝ подразделение за видео игри надвива компании като Electronic Arts и Activision Blizzard. Студиото на Warner Bros. - Interactive Entertainment, се класира на първа позиция по продажби на видео игри, а пазарният му дял на вътрешния пазар (в САЩ) достигна малко над 20% през август, сочат данни на NPD Group.
Други холивудски студиа също пробват силите си в бизнеса с видео игри, но нито едно от тях не успява като Warner. След като през последните няколко години се класира на 6-то и 7-мо място, студиото успя да се изкачи до върха, благодарение на хитови заглавия като „Batman: Arkham Knight” и „Mortal Kombat X", всяко от които е продало по повече от 5 млн. бройки в целия свят.
Warner Interactive инвестира много с надеждата да създаде доминиращ на пазара франчайз. Тя похарчи стотици милиони долари за придобиването на студиа за създаване на игри, които стоят зад заглавия като „Arkham Knight” - третата игра от успешния франчайз за Батман, „Mortal Kombat” и Lego игрите, които превръщат популярни филми като „Хари Потър“, „Отмъстителите“ и „Междузвездни войни“ в близки до децата интерактивни светове.
„Наистина усещаме, че тази година е кулминацията на голяма част от инвестициите, които правим от десетилетие“, коментира Дейвид Хадад, който управлява бизнеса на Warner с видео игри.


Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Миланската „Ла Скала“ откри сезона с руска опера
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция
преди 10 години Batman Vs Superman ще дръпне малко резултата им нагоре, но като цяло те не успяват да капитализират комикс героите, както успява Marvel + Disney. отговор Сигнализирай за неуместен коментар