IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

КЗК отмени поръчката за изграждане на Северната скоростна тангента

Жалба срещу решението на шефа на АПИ подаде Консорциум "ХПВС - ССГ"

11:43 | 21.06.13 г. 1
КЗК отмени поръчката за изграждане на Северната скоростна тангента

Комисията за защита на конкуренцията отмени решение на председателя на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" Лазар Лазаров за избор на строител на Северната скоростна тангента (от км 0+000 до км 16+540). Жалбата беше внесена от Консорциум „ХПВС- ССТ”.

Анализът на комисията показва, че класираният на първо място участник Съвместно предприятие „Салини-Импреджило” не е представил доказателства, че предложените от него експерти за позиции „Ръководител на обекта”, „Заместник ръководител на обекта” и „Координатор по безопасност и здраве” отговарят на минималните изисквания на възложителя.

Това представлява нарушение съгласно Закона за обществените поръчки и офертата е следвало да бъде отстранена от участие в процедурата, тъй като комисията, определила участника, вече е изискала допълнително документи и за тримата предложени експерти. С това искане възможността за допълване на плик № 1 е използвана и изчерпана, посочват от антимонополното ведомство.

КЗК връща процедурата за ново разглеждане на документите от офертите на участниците, представени в плик № 1 - „Документи за подбор”.

Припомняме, че проектът беше сочен като една от възможностите за по-бързо усвояване на средствата по ОП "Регионално развитие". Участниците в търга предложиха оферти за строителство на стойност между 150 и 230 млн. лева. 

Пътят част от проекта за връзка между София и Калотина. Той трябва да свърже магистралата „Калотина – София“ със софийския околовръстен път, като трябва да е пригоден за скорост от 120 км/ч. Отсечката е с дължина около 16,5 километра.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:18 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

5
rate up comment 0 rate down comment 1
kroki
преди 10 години
И сега губим всички пари. фирмата "Водстрой 98", дето се свързва с Пеевски, изглежда има сериозни връзки в КЗК и ВАС щом все така й се получава пасианса като стигне до КЗК и ВАС. В Страсбург едва ли ще й мине номера, когато Салини Импреджило ни осъдят
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 0 rate down comment 1
sonka.74
преди 10 години
Обжалващият консорциум включва знаменитата фирма "Водстрой 98" на Д.Пеевски, която редовно печели търговете по държавни и обществени поръчки - най-често след обжалване...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 0 rate down comment 0
jelenski
преди 10 години
Фирмата на Делян Пеевски без грам опит в строителството се опитва да разкара с подкупи победителят в конкурса Салини-Импреджило! Предвид сериозната репутация на Салини-Импреджило с проекти в глобален план, как баш у нас можем да си позволим да се подиграваме с компании с установени традиции и репутации в света и да ги съпоставяме с марионетки създадени за да приберат някой друг лев!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 0 rate down comment 0
kroki
преди 10 години
КОРУПЦИЯЯЯЯЯЯЯЯ! Пеевски иска пак да прибере някой друг лев за сметка на България! Как може КЗК и ВАС да са толкова сервилни!Salini-Impregilo е фирмата построила Голямата етиопска ренесансова язовирна стена и строяща метрото в Дубай на стойност 6 млрд долара! Не е обикновена фирма, създадена просто така, а доказал се строителен авторитет. Само в България стават такива колосални излагации. И то щото Пеевки бутнал на КЗК и ВАС и станало на неговото.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 0 rate down comment 1
pantaleev
преди 10 години
Просто от любопитство, тази цена от 9-14 милиона на км не е ли малко множко ? Все пак магистала Тракия беше с цени 4-6 милиона на км. Странно ...Явно не могат да се разберат кой ще яде баницата :), която ние плащаме както винаги.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още