Илон Мъск категорично е в категорията на успешни лидери - акциите на Tesla поскъпнаха и сега струват повече отпреди 6 месеца. Мисията му далеч не е изпълнена. За да се каже, че е успял, може би ще му трябват 10-20 години.
Това каза Джийн Мънстър, управляващ партньор, съосновател на Loup Ventures, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му Илон Мъск е направил огромна стъпка и със своите компании SpaceX и Tesla той се опитва да постигне нещо изключително трудно. С Tesla се опитва да извърши прехода към електромобилите, а със SpaceX да изведе хора на Марс, каза той.
Миналата година беше трудна за Tesla, посочи той, но оттогава компанията се възстанови и днес е много по-солидна.
Основният извод, е че най-големият проблем за Tesla през последните години беше производството и да се справи с тези предизвикателства, обясни експертът.
Той посочи, че през тази година Tesla щe продаде 500 000 автомобила.
"Конкурентите на Tesla са много назад в автономията и компанията има преднина от 10 години пред тях", каза Мънстър.
"Тези, които не вярваха в Tesla, сбъркаха в цялостната си преценка", допълни той.
Според него Tesla е глобален шампион и това, което прави, прилича на Apple и направеното от компанията на пазара на смартфони.
"За първи път от 100 години насам американски автопроизводител постига голям успех. Влиянието на Мъск е вдъхновяващо за предприемачите в САЩ", посочи той.
Анализаторът припомни и как Мъск избегна огромните мита с фабрика в Китай.
"Той си постави агресивен срок от една година, а обикновено това отнеме до три години. Tesla успя да заобиколи търговската война", каза експертът.
Целия разговор гледайте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
преди 5 години около $3 на 100км струва само амортизацията на батерията на модел 3 стандартен пак + цената на около 20 киловата ток необходими за 100км горе долу или 0,18 лв х 20 = 3.60 лв + $3 х 1,77= 5,30 лв или 100 км ще струват около 9лв по бг цени. Доста сериозна цена за екологичния автомобилОтделно за да се закупи теслата струва около $40 000 най - евтината!Тойота направиха тези сметки преди 20 години и пуснаха хибрида, защото с тези батерии - толкова!Статията е 100% точна - клиента, който предпочита Апъл вместо Андроид би купил тесла пред тойота отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години има ... заглеждах , ама държат цена ... :))) ... може да идат надолу малко , ама трябва да излезе второто поколение на модел 3 и да налашкат 1.000.000 и сигурно ще тръгнат надолу повече ... нема , който си я има си я кара ... не ги продават ... четох , на една такси компания , имат десетина модел Х , карат вип клиенти , имат коли на по 500.000 - ами само гуми сменят , и по някой датчик ... тапицерия и боя не е мръднала , батерията почти не е деградирала , нещо от сорта на 5% пишеше . ама ги зареждат на нормални зареждачки и спазват там препоръките ... мъск роудстъра второ поколение го дава 1.000.000 километра гаранция , батерията ще държи 1000км с едно зареждане ... от европейските компании още няма и наполовина да му достигнат параметрите на теслите , а па за роудстъра съвсем ... две обиколки ги води ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Ще продаде? Ама верно?За протокола: инфраструктурата за тесло-зареждачки в Европа минава1 трилион евракис!А субсидии за това рекоха, че няма! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години то убуу.ама гъзариште купувачи - с8вършват. Как ше продаваш теслите на масовия шоюьор? Това, което предполагаемво се услажда и толерира от елита потъва при среща с масите. Тесла ше се надене на големиа. скоро. абе, вторичен пазар за теслички има ли? отговор Сигнализирай за неуместен коментар