Lufthansa Technik Sofia вече разполага с 8 производствени линии в България, където експерти извършват поддръжката и ремонта на самолетите. Това заяв в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Рени Гекова, директор на отдел "Човешки ресурси" в Lufhansa Technik Sofia.
Поглеждайки назад, периодът, в който Lufthansa Technik Sofia присъства на българския пазар, е 10 години и е изключително успешен, допълни тя. "Стартирахме от 150 човека, вече сме над 1100. Традиционно се разбира, че в нашата индустрия работят основно авиоспециалисти, механици и инженери. Реално в София позициите, които имаме и предоставяме за работа на нашите служители, са в различни сфери. В допълнение към инженеринга, планирането и самата ремонтна дейност предлагаме възможност за работа във всички области на управлението на доставките, логистиката, договарянето, в управлението на проекти и процеси, бизнес развитието и такива, които създават иновации в компанията", обясни Гекова.
Успяхме да заслужим доверието на нашите колеги в Германия и през 2013 получихме възможността да локираме дейности в България, които обслужват нашите бази в целия свят, разкри още гостът. "Много централни функции са позиционирани тук. В компанията има и чужденци – не повече от 2-3%, но масово са българи. Ние имаме сериозна обучителна програма. С оглед на това опитът и специализираното образование не са задължителни. Стараем се да привличаме повече млади хора с интерес към авиацията", отбелязва Гекова.
Започнахме от няколко производствени линии, а вече имаме 8, похвали се още директорът на отдел "Човешки ресурси" в Lufhansa Technik Sofia. „Обслужваме много различни авиокомпании. Дейността се планира в дългосрочен план", стан ясно още от думите ѝ.
По последни данни само за октомври Lufthansa е превозила над 13 млн. пътници.


Условията за туризъм в планините са добри
Слънчево, но студено време днес
Голям варненски квартал е без вода от сутринта
Мачовете по ТВ днес (14 декември)
Защо натискът за по-силен юан няма да изчезне
Разширяването на НАТО беше добра идея, докато изведнъж не беше
Хауърд Маркс се тревожи какво причинява AI на обществото
Goldman: Вероятността Фед да вдигне лихвите остава висока
Goldman: Инфлацията би трябвало да се нормализира през 2026г
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Как да шофирате безопасно по заледен склон
Volkswagen попадна в капан
Stellantis иска да увеличи пазарния дял, но някои марки са изложени на риск
Японците са лидери по надеждност и при колите на старо
България е била приета в ООН преди точно 70 години
Един ранен и един загинал при пожари през последното денонощие
Добри са условията за туризъм в планините
Всеки втори германец иска руските активи в Европа, в размер на 210 млрд. евро, да отидат за Украйна
От мечта до стартова линия: как A1 Motor Park дава бъдеще на българския моторен спорт