Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разреши на „Спиди Груп“ да придобие базата на СОМАТ в Горубляне, става ясно от решение на антимонополния регулатор, публикувано на сайта му. Спиди Груп АД е основен акционер в куриерската компания Спиди АД.
Спиди Груп АД купува изцяло сградата, в която в момента е дъщерното му дружество е наемател. Останалите сгради от базата се апортират в ново дружество, контролният пакет от което (76%) се предвижда да се прехвърли на „Спиди груп“.
Сделката е одобрена от облигационерите по емисията облигации на Виена Реал Естейт – дружеството, което управлява имотите на спедиторската компания Willi Betz, част от която е и СОМАТ, тъй като имотите са обезпечение по заема, вижда се от документите от общото събрание на облигационерите, публикувани в Търговския регистър.
Виена Реал Естейт е дружеството, което управлява имотите на Willi Betz в България. Базата на СОМАТ е единият от големите активи на компанията. Другият е комплексът на „Балкан Стар“, също част от групата на Willi Betz - генерален представител на марката Mercedes-Benz в България и вносител на Mitsubishi, Jeep, Fiat, Renault, Dacia и други брандове автомобили.
За полугодието Виена Реал Естейт бележи ръст на печалбата от над два пъти в сравнение със същия период на миналата година. За същия период приходите на компанията се увеличават почти 10 пъти.
Дъщерното Спиди АД приключи първите девет месеца на годината със 17% ръст на приходите на годишна база и значително по-ниска печалба.
Куриерската компания обяви наскоро намеренията си пак да увеличава капитала си, като издаде 42 900 нови обикновени акции с номинал 1 лев. Новата емисия ще може да се записва обаче само от мениджъри и служители на компанията.
През март официално заработи новият логистичен център на компанията край Стара Загора, изграден на мястото на стария птицекомбинат. Базата се ползва като основен център за прегрупиране и претоварване на палетни пратки.
Свързани компании:


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
преди 9 години Всяко нещо има своя край, особено трудно е второто поколение да запази бизнеса. отговор Сигнализирай за неуместен коментар