Български превозвачи заедно с техни колеги от Румънци, Литова, Унгарци и Поляци ще протестират срещу плана „Макрон“ в Брюксел в четвъртък – 10 януари.
„Ако се приеме пакета Макрон, българските фирми ще станат неконкуротноспособни.
С този пакет се нарушават основните стълбове на Европейския съюз – общ пазар, свободното движение на хора”, коментира в ефира на bTV Йордан Арабаджиев, председател на Съюза на превозвачите в България.
По думите му загрижеността на чиновниците в Брюксел е лицемерна, а целта е да българските шофьори да работят за Франция и Германия.
Той прогнозира и масови фалити, ако тези правила влязат в сила.
„Очакваме масови фалити, особено на малки и средни предприятия, които оперират с един-два до пет-десет”, коментира Арабаджиев.


Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
преди 6 години Много са нагли превозвачите ни, но това е номално след като управлението на държавата ни е изцяло капиталистическо, всички действия помагат само на едрия капитал и нищо за обикновените хора. Че и превозвачите и те така си мислят, че каквото върви в БГ-то, така ще си разиграват коня и в ЕС-то. отговор Сигнализирай за неуместен коментар