Пътното строителство не е приоритет на правителствата, дошли на власт след управлението на Стефан Стамболов. Но пък за сметка на това взимането на заеми върви стремглаво нагоре по време на четири правителства от най-новата ни история, като три от тях са единствените с пълен мандат, а двете правителства на Бойко Борисов сумарно са управлявали приблизително колкото това на Стамболов. Това става ясно от проучване на Българска стопанска камара (БСК).
Над 5300 км са построените нови пътища в края на 1894 г., докато за двата мандата на Бойко Борисов изградените нови пътни артерии са 418 км, вкл. 316 км автомагистрали.
Според таблицата, подготвена от БСК, по времето на Стефан Стамболов (1887-1894 г.) държавният дълг е бил 678 млн. лв. (вкл. васална ежегодна вноска към Турция). След управлението на Иван Костов външният дълг е над 18 млрд. лв., а след края на управлението на Симеон Сакскобурготски – над 12 млрд. лв. В края на 2009 г., когато приключва мандатът на Сергей Станишев, външните задължения на страната ни са били 6,39 млрд. лв. В края на управлението на втория кабинет на Бойко Борисов външният дълг на България вече е над 20 млрд. лв.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Младите гърци вече няма да могат да се укриват от военна служба
Защо Германия иска развод с Китай
Дженифър Анистън ще прекара Коледа с новия си
Марго Роби разкри защо не говори много за сина си
преди 8 години Изключително бездарна манипулация е тази статия.Парите от края на 19 век-каква стойност имат те днес?Може ли да се сравни един път,строен примерно 1890 година с днешните параметри за аутобан или нещо подобно,та се сравнява просро километража-колко км тогава,колко днес.Статията е за тотално неграмотни хора.Чий електорат са те? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години ПО ЦЯЛ СВЯТ МАФИЯТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ. НЕ ПРОСТО ПЪТИЩА, ЗАЩОТО ТАМ СЕ ПЕЧЕЛИ ПО-МАЛКО, А ТОЧНО АВТОМАГИСТРАЛИ. ЗАТОВА ТИКВОНИЯ ИМА ТУК-ТАМЕ МАГИСТРАЛИ, НО НЯМА ПЪТИЩА. Бизнесът не пътува до морето да си плакне задни ка, а иска свързаност на населените места. Иска, ама НЯМА. Дори път като хората няма към "Дунав мост 2". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Дори само това, че сте турили Стефан Стамболов и бойкоборисов в едно изречение в заглавието, ме отказа да чета статията.Сори. отговор Сигнализирай за неуместен коментар