The Sales House анонсира, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България.
След Discovery това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.
Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои от най-качествените детски анимационни и игрални сериали, изпълнени с хумор и вдъхновение за децата. Програмата на Nick Jr пък е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали, фокусирани върху ежедневните проблеми в семейството като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.
Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.
„Nickelodeon е лидер сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналите на Viacom имат изключителни резултати сред детска и тийнейджърска аудитория, предпочитани са еднакво от момчета и момичета, а също така достигат отлична гледаемост и сред аудиторията между 18 и 49 годишна възраст. Щастливи сме от новото попълнение в портфолиото ни. То добавя детска аудитория и укрепва женския афинитет на групата ни от канали.“, каза Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House.
Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.
The Sales House бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.
В следствие сливанията на медийни групи в световен мащаб международните компании, които продават рекамно време в България към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps), Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic), Sony, Turner.


Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода в събота
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Империята на китайските пристанища, част 2
Империята на китайските пристанища, част 1
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри