Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Китайското търсене насърчава продажбите на козметика на L'Oreal

Компанията надмина прогнозата за приходите си

Китайското търсене насърчава продажбите на козметика на L'Oreal

Снимка: Архив Ройтерс

Силното търсене на луксозни кремове в Китай помогна на собственика на L’Oreal да надмине прогнозата за приходите от продажбите си за четвъртото тримесечие, предава CNBC.

Както при конкуренти като базираната в САЩ Estee Lauder, френската Maybelline и Urban Decay, резултатите са насърчени от по-силното търсене на китайците през последните години, особено когато става въпрос за по-висок клас продукти.

Продажбите на най-скъпите марки на L’Oreal надминаха очакванията на анализаторите за последните три месеца на годината благодарение на този пазар, въпреки охлаждането на икономическия растеж там и опасенията за търговската война между Пекин и Вашингтон.

Някои от играчите от индустрията за луксозни стоки, като Louis Vuitton на LVMH, също показаха добра инерция в Азия. За бизнеса на L’Oreal Азиатско-тихоокеанският регион надмина Северна Америка като най-голям пазар още през миналата година.

Още по темата

Но L’Oreal се сблъсква и с предизвикателството да продължи да ускорява ръста на приходите си в други области, включително тези на звеното за потребителски продукти, в което влизат марки като шампоаните Garnier.

Приходите от продажби на това подразделение са нараснали с 2,8 на сто през четвъртото тримесечие, в което проличават влиянието на валутните колебания и придобиванията. През предходното тримесечие ръстът беше 2,3%.

Това помогна за насърчаване на общите приходи от продажби, които се увеличиха със 7,7 на сто, над прогнозата за 6,4%. Сумата достигна 7,1 млрд. евро.

И все пак сегментът с продукти за масовия пазар забавя представянето си спрямо това на конкуренти като Beiersdorf (собственик на Nivea) и Unilever (собственик на Dove).

L’Oreal твърди, че също така се сблъсква със забавяне на пазара във Франция и Великобритания. Въпреки че последната носи едва 3% от приходите от продажбите, компанията се присъедини към организациите, които се подготвят за потенциалния хаос от Brexit.

За 2018 г. L’Oreal очаква 5,3% ръст на оперативната печалба до 4,7 млрд. евро, което означава 18,3% марж на печалбата, което е над 18-те процента в края на 2017 г.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Бивш медиен магнат купува National Enquirer за 100 млн. долара