Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Продажбите на храните Purina и кафе Nescafe увеличават приходите на Nestle

Компанията отчира ръст на приходите от продажбите си на органична база в Европа, Близкия Изток и Северна Африка и спад - в Азия

Продажбите на храните Purina и кафе Nescafe увеличават приходите на Nestle

Снимка: Bloomberg

Nestle отчете ръст от 4,3% на приходите от продажбите си на органична база за първото тримесечие, съобщи хранителният гигант в петък. Компанията е регистрирала увеличение в продажбите на храна за домашни любимци Purina и кафе Nescafe, в началото на блокадите срещу разпространението на пандемията от коронавирус, информира Ройтерс.

Още по темата
Nestle заяви, че започва  програма  на стойност от 500 милиона швейцарски франка (511,77 милиона долара), за подпомагане на кафенетата и ресторантите, чрез удължаване на сроковете за плащане на доставките и премахване на таксите за наем на кафе машини.

 „Увеличената консумация в домашни условия и запасяването в Северна Америка през март заради налаганите от правителството блокади повишиха търсенето на Purina Pet care и замразените храни Hot Pockets“, заявиха от  Nestle.

Още по темата
В Европа, Близкия Изток и Северна Африка се е увеличило потреблението на юфките Magod и продуктите с марка Garden Gourmet. Ръст на продажбите на органична база в тези региони е над 7%. За разлика от това, приходите от продажбите в Азия са спаднали с 4,6%.

Като се вземат предвид промените в продуктовото портфолио на компанията, общите приходи от продажби за трите месеца до края на март са спаднали с 6,2% до 20,8 милиарда швейцарски франка (21,3 милиарда долара), главно поради продажбата на Skin Health и американския бизнес със сладолед през миналата година.

По статията работиха: Радостина Ивчева, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Парите като фактор за пълноценен живот – преди и след кризата