Volkswagen AG не планира да съкращава 30 хил. работни места, заяви главеният изпълнителен директор на германската автомобилна група Херберт Дийс във видео обръщение към служителите.
Дийс се надява да поправи разклатените отношения със Съвета на служителите, който защитава интересите на служителите на най-големия европейски автомобилен концерн. Напрежението между него и синдикатите ескалира през последните седмици на фона на опасенията за масовите съкращения на работни места по пътя на Volkswagen към електрификация, съобщава Automotive News Europe.
Херберт Дийс каза, че преговаря с представители на синдикатите за това как основната фабрика на компанията във Волфсбург, Германия, може да бъде трансформирана, за да се конкурира по-добре с концерни като Tesla.
Заводът изостава по отношение на ефективността и скоростта, изтъква Дийс.
„Основният фокус няма да падне върху намаляването на работните места, а върху това да останем конкурентоспособни в новия свят, с нови възможности“, подчертава ръководителят на компанията.
В началото на месеца Дийс участва в среща с работниците във Волфсбург, след като понесе критики от ръководителя на Съвета на работниците Даниела Кавало, която го обвини в незаинтересованост относно собствените си служители, което в крайна сметка доведе до разглеждане на бъдещето на Дийс като изпълнителен директор на Volkswagen от комисия към надзорния съвет.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво