Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Pinterest иска да придобие VSCO

Двете компании водят преговори, но не е ясно дали ще се стигне до сделка

Pinterest иска да придобие VSCO

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Pinterest е започнала преговори за придобиването на VSCO – приложение за фотография, което предизвика фурор сред младите, твърдят двама източници на в. New York Times, запознати с въпроса.

Преговорите все още продължават, допълват източниците, които са пожелали да останат анонимни, защото нямат право да говорят публично по въпроса. Не е ясно каква е обсъжданата стойност на сделката. Pinterest е с пазарна капитализация от около 49 млрд. долара, докато VSCO набра 90 млн. долара финансиране и беше оценена на 550 млн. долара. Източниците предупреждават, че е възможно и да не се стигне до споразумение.

Представителите на Pinterest и VSCO са отказали да коментират преговорите.

Още по темата

Говорителката на VSCO Джули Инойе твърди, че компанията е фокусирана върху разширяването на своя бизнес. „Ние винаги се срещаме с различни компании в творческата сфера по всяко време и не обсъждаме слухове и спекулации“, посочва тя.

Pinterest и VSCO (Visual Supply Company) са част от групата технологични компании, които са силно фокусирани върху дигиталните изображения и визуалната редакция. Те разчитат по-малко на функции, характерни за социалните мрежи.

Pinterest, която стана публична през 2019 г., позволява на потребителите да откриват и запазват изображения, вдъхновяващи творчески проекти или свързани с планирането на важни аспекти от живота, включително реновиране на дома, сватби и кулинария.

10-годишният стартъп VSCO стои зад приложение за редактиране и споделяне на снимки и видеа. През 2019 г. то стана особено популярно сред Поколението Z - родените след началото на новото хилядолетие.

За Pinterest придобиването на някога популярен сред младежите стартъп, който има експертиза в технологиите за обработка на снимки и видео, може да означава нов тласък за основната ѝ услуга, твърдят източниците.

Откакто Pinterest стана публична, приходите ѝ нараснаха, макар че анализатори твърдят, че не очакват компанията да започне да генерира редовно печалба до 2022 г. Освен това компанията се разрасна в международен мащаб.

По време на пандемията Pinterest се радва на засилен интерес от хората, които прекарват повече време у дома и са насочени към повече дигитални активности. През миналата година услугата добави 100 млн. месечно активни потребители, а в момента общият им брой е 450 млн.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Robinhood и Coinbase оглавиха класацията на App Store в САЩ