Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Основателят на Diesel призова за съвместна работа между италианските модни марки

По-малките играчи в сектора няма да могат да се справят с големите разходи около дигитализацията и ще останат без онлайн платформа за търговия, смята Ренцо Росо

Основателят на Diesel призова за съвместна работа между италианските модни марки

Основателят на Diesel Ренцо Росо. Снимка: Alessia Pierdomenico/Bloomberg

Основателят на италианската модна компания Diesel си е поставил за цел да убеди редица малки дружества от  сектора в Италия, че оцеляването им зависи от съвместната работа, съобщава Bloomberg.

Някои малки компании „няма да могат да се справят с разходите около дигитализацията и няма да могат да сключат сделка с големи онлайн платформи“, предупреди в интервю Ренцо Росо, 65-годишният основател на Diesel. 

Още по темата

Росо наскоро беше назначен за делегат на бизнес организацията Confindustria с мандат да утвърди марката Made in Italy, която е гръбнакът на луксозната индустрия. Предизвикателство ще бъде да убедени италианските модни предприемачи да работят заедно.

Въпреки че се гордее с впечатляващ набор от известни модни брандове Италия няма голям национален представител на луксозния сектор за разлика от Франция, където личат имената на LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton и Kering.

Това е сред причините емблематични италиански марки да бъдат закупувани от чуждестранни играчи.

Сега Росо е оптимист, че предприетите стъпки могат да помогнат на някои от тези компании да останат в италиански ръце.

Правителството на министър-председателя Марио Драги също може да бъде по-отворено от предишните администрации за оказване на подкрепа на сектора. Министърът на икономическото развитие Джанкарло Джорджети заяви, че Рим може да разшири така наречената защита на "Златната сила" - държавни мерки за блокиране или управление на чуждестранната собственост върху стратегическия бизнес - върху автомобилния и стоманодобивния сектор, подхранвайки спекулациите, че компаниите, продаващи маркови стоки, могат да бъдат следващите в списъка.

Потребителите все повече искат устойчиви продукти“, казва още Росо. Според него бизнес партньорства и сливания могат да помогнат, тъй като много малки компании няма да могат да си позволят този преход.

По статията работи: Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Ted Baker отчете загуба след тежка пандемична година за бизнеса ѝ