Министерството на туризма съвместно с общините стартира билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. За инициативата министърът на туризма Николина Ангелкова съобщи още през пролетта в интервю за Investor.bg.
Предвидено е кампанията да обхване всички по-големи общини и да рекламира възможностите за туризъм по региони, съобщават от ресорното министерство.
Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга община – така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг.
Рекламните пана са с културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др., допълват от ведомството.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови места, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца.
Билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.
Инициативата е част от мерките на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите за целогодишен отдих у нас. Целта на кампанията е както да повиши информираността на българите за страната, така и да разнообрази националния туристически продукт.
Предходният проект на министерството „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, който приключи наскоро, успя да достигне до около 2 млн. души.
През годината стартира и друга кампания за насърчаване на вътрешния туризъм - за популяризиране на 50-те малко познати туристически обекта в България.
За периода януари-октомври 2015 г. нощувките от български граждани в страната е над 7 млн., което е ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – това е ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.


Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион