Пътното строителство не е приоритет на правителствата, дошли на власт след управлението на Стефан Стамболов. Но пък за сметка на това взимането на заеми върви стремглаво нагоре по време на четири правителства от най-новата ни история, като три от тях са единствените с пълен мандат, а двете правителства на Бойко Борисов сумарно са управлявали приблизително колкото това на Стамболов. Това става ясно от проучване на Българска стопанска камара (БСК).
Над 5300 км са построените нови пътища в края на 1894 г., докато за двата мандата на Бойко Борисов изградените нови пътни артерии са 418 км, вкл. 316 км автомагистрали.
Според таблицата, подготвена от БСК, по времето на Стефан Стамболов (1887-1894 г.) държавният дълг е бил 678 млн. лв. (вкл. васална ежегодна вноска към Турция). След управлението на Иван Костов външният дълг е над 18 млрд. лв., а след края на управлението на Симеон Сакскобурготски – над 12 млрд. лв. В края на 2009 г., когато приключва мандатът на Сергей Станишев, външните задължения на страната ни са били 6,39 млрд. лв. В края на управлението на втория кабинет на Бойко Борисов външният дълг на България вече е над 20 млрд. лв.


Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
"Войната" по пътищата взе нови три жертви за денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
Плевнелиев: Царят, Борисов и Горанов помогнаха най-много за еврото
преди 8 години Изключително бездарна манипулация е тази статия.Парите от края на 19 век-каква стойност имат те днес?Може ли да се сравни един път,строен примерно 1890 година с днешните параметри за аутобан или нещо подобно,та се сравнява просро километража-колко км тогава,колко днес.Статията е за тотално неграмотни хора.Чий електорат са те? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години ПО ЦЯЛ СВЯТ МАФИЯТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ. НЕ ПРОСТО ПЪТИЩА, ЗАЩОТО ТАМ СЕ ПЕЧЕЛИ ПО-МАЛКО, А ТОЧНО АВТОМАГИСТРАЛИ. ЗАТОВА ТИКВОНИЯ ИМА ТУК-ТАМЕ МАГИСТРАЛИ, НО НЯМА ПЪТИЩА. Бизнесът не пътува до морето да си плакне задни ка, а иска свързаност на населените места. Иска, ама НЯМА. Дори път като хората няма към "Дунав мост 2". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Дори само това, че сте турили Стефан Стамболов и бойкоборисов в едно изречение в заглавието, ме отказа да чета статията.Сори. отговор Сигнализирай за неуместен коментар