Компанията за електронна търговия Alibaba е взела 40,3% от всички пари, които марките са похарчили за мобилна реклама в Китай през 2016 г., а сумата възлиза на 11 млрд. долара, сочат нови данни, цитирани от CNBC.
Търсачката Baidu е получила близо 20% от средствата, отишли за мобилна реклама през миналата година (5,5 млрд. долара), докато социалната мрежа Tencent е прибрала 11,6% (3,2 млрд. долара). Това сочи онлайн доклад на eMarketer.
Прогнозите са, че Alibaba ще продължи да привлича 40% от китайските приходи за мобилна реклама до 2019 г., което ще е равно на 24,1 млрд. долара.
Миналата година общите разходи за мобилна реклама в Китай са достигнали 27,31 млрд. долара, а до 2019 г. според eMarketer ще станат 60,25 млрд. долара.
“Рекламните приходи на Alibaba не показват никакви признаци на забавяне, докато ангажираността на потребителите в приложението на Taobao се увеличава, а компанията продължава да предлага силно съответстващи на потребителите реклами”, посочва анализаторът на eMarketer Синди Лиу в доклада.
Лиу отдава високите приходи от мобилна реклама на Alibaba на популярността на приложението Taobao и възможността да показва именно адекватни реклами на потребителите. Въпреки това през декември 2016 г. Taobao попадна в черния списък на САЩ за продажбата на фалшификати.
През декември миналата година Alibaba заяви, че има 493 млн. активни мобилни потребители месечно във всичките си сайтове за търговия на дребно, което е с 43 млн. повече от отчетените през септември миналата година. През януари 2017 г. компанията заяви, че приходите ѝ за третото тримесечие на 2016 г. са достигнали 53,2 млрд. юана (7,76 млрд. долара).


Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
"Войната" по пътищата взе нови три жертви за денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
Плевнелиев: Царят, Борисов и Горанов помогнаха най-много за еврото