Nikon съкращава 1000 работни места, за да се справи със загубата на подразделението си, което произвежда машини за направата на чипове, както и с понижаващите се продажби на камери, пише Bloomberg.
Производителят на дигитални камери очаква да има 48 млрд. йени (460 млн. долара) разходи за преструктуриране за годината, завършваща през март 2017 г.
Базираният в Токио производител на камерите Coolpix също така сви прогнозата за годишните си приходи от продажби с 2,4% до 800 млрд. йени. Директорите ще се откажат от бонусите си, а месечните им възнаграждения ще бъдат намалени от ноември.
Nikon свива своята линия от камери, фокусирайки се върху модели от висок клас. Освен това съкращава разходите за развойна дейност на част от продуктите си заради бавното им навлизане сред клиентите.
Това вероятно ще увеличи пропастта между нея и ASML Holding - най-големия производител на литографско оборудване, който ускорява развитието на нова оптична система за следващо поколение машини.


Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Тази зима Европа ще се топли с много по-евтин газ
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Пеевски: По мирен начин ще изразим нашата воля за една мирна и спокойна България
Какво ви очаква в любовта тази седмица?
Бюджета на държавата, на НЗОК и на ДОО вече са внесени в НС
ЦСКА 1948 не успя да победи последния Добруджа
преди 9 години Доста странно как подобни компании като Нокия сега и Никон, както и много други досега не успяват да се движат в крак с реалноста и бъдещето на техните продукти. Мениджъри с по няколко милиона заплати месечно се оказват напълно аутдейтед и неспособни на креативни решения. Лошото, е че в резултат на такива тикви, хиляди остават без работа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар