Дните, в които зрителите виждат телевизионни реклами, нямащи нищо общо с тях, може би са към края си, тъй като рекламата, насочена към отделния човек или конкретна публика набира популярност, пише CNBC.
Очаква се рекламодателите да похарчат 1,26 млрд. долара за този тип таргетирани реклами през 2017 г., като тази сума ще се увеличи до 3,04 млрд. долара през 2019 г. според прогнози на eMarketer.
Така наречените адресирани телевизионни реклами набират бавно инерция през последните няколко години, но се очаква да достигнат едва 4% от телевизионните разходи през 2019 г. Това представлява увеличение с 0,6% спрямо 2015 г.
Те се радват на все по-голяма популярност заради възможността да се установи възвръщаемостта от инвестицията за телевизионна реклама - нещо, което традиционно се измерва трудно.
Въпреки това цената на този тип реклами е по-висока от тази на стандартните телевизионни реклами, което е бариера на входа според 50% от маркетолозите, анкетирани от AT&T и компанията за проучвания Advertiser Perceptions през март 2017 г.
Във Великобритания телевизионните канали Sky и Virgin Media обявиха партньорство за такава реклама, така че Virgin ще може да използва AdSmart технологията на Sky.
Двете твърдят, че рекламодателите ще “могат да таргетират потенциална публика от над 30 млн. гледания, което ги поставя редом до водещите социални мрежи”.
Американските телевизионни мрежи се борят с тежки времена в момента, като шест от най-големите доставчици на платена телевизия в САЩ отчитат загуба през последното тримесечие. Това се случва, докато все повече хора гледат предавания по интернет. Netflix обаче привлече 5,3 млн. абонати през второто тримесечие и успя да надмине очакванията на анализаторите.


Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Осъдиха 56-годишен варненец за държане на голямо количество алкохол без акцизен бандерол
Хванаха за ден 35-ма шофьори с алкохол или наркотици
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 1
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
Евгений Кънев: Бюджетът може и да бъде приет силово, но ще има последици
Силен трус разлюля Япония, има предупреждение за цунами
Стармър, Мерц и Макрон в един глас: Ние сме с Украйна
Георгиев за кораба KAIROS: Евакуирана е голяма част от екипажа
преди 8 години Ти! как въобще може да се наречеш "естествен интелект", ако имаш 200 канала и гледаш ДОРИ ЕДНА РЕКЛАМА по тех. В първата секунда ПРЕВКЛЮЧВАМ КАНАЛА, НА ТАКЪВ, КОЙТО НЕ ИЗЛЪЧВА САПУНЕНИ ОПЕРИ У МОМЕНТА! Ако требва ше мешам нешънъл джиографик със тянков тв, но РЕКЛАМЕС: НЕ,БЛАГОДАРЯ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар