Най-голямата социална мрежа в света Facebook се готви да направи работата също толкова пристрастяваща, колкото социалните мрежи. Компанията планира да пусне своята мрежа за корпоративна комуникация и съвместна работа Facebook At Work през следващите няколко седмици, пише TechCrunch, позовавайки се на източник, близък до компанията.
Facebook вярва, че може да накара отделните служители да са ангажирани с продукта, така че залага на такова ценообразуване, което предполага таксуването на компаниите за всеки активен потребител месечно, твърди директорът на Facebook @ Work Джулиен Кодорниу.
Така че може да се окаже доста печелившо за Facebook да накара всеки отделен представител на компания да се регистрира - от директорите до асистентите.
Още през 2014 г. започна да се говори, че Facebook изгражда корпоративен продукт. Компанията обяви чак през 2015 г., че прави първите му тестове. Оттогава Facebook се занимава с това да накара голям брой международни клиенти да се регистрират.
Абонатите на Facebook At Work могат да използват специалния списък с новини “Work Feed”, в който ще присъства публикации на техни колеги, да разменят идеи и предлагат задачи.
Освен това Facebook At Work също така ще предложи услугите Групи и Messenger, включително гласови и видео обаждания, с което може да се конкурира със Slack и Skype. Освен това предоставя профили от социалната мрежа, Събития и функцията за видео на живо.
Точната цена на Facebook At Work не е обявена все още.
Най-голямото предимството на Facebook At Work е фактът, че платформата до голяма степен е позната на потребителите.
Повече вижте в материала на Investor.bg!


Честваме паметта на преподобния Патапий
Тристранката се събира днес
Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Поскъпна лифтът към Седемте рилски езера
ПП скочи и срещу Бюджет 2: Подайте си оставката преди сряда!
Симеон изненадващо промени царския си подпис
Студентите в България празнуват днес, честит 8 декември
Новият кмет на Букурещ Чиприан Чуку – рокаджия, фен на Майкъл Джордан
преди 9 години Чудя се колко ли фирми биха желали да споделят вътрешната си информация с фейсбук и агенциите/правителствата над нея. Това ми изглежда голяма глупост, но в днешно време трудно може да ме изненада нещо. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Facebook at Work е бъдещето и мечтата на всяко 10-годишно хлапе в момента, за което социалките са целия свят отговор Сигнализирай за неуместен коментар