Колко много нещата могат да се променят за две години! Автомобилното изложение в Лос Анджелис през 2019 г. включваше множество нови автомобили, вълна от пресконференции и други събития само през първите си два дни, както и стотици хиляди хора, желаещи да видят новите коли.
Бърз поглед към 2021 г. Автомобилното изложение в Лос Анджелис, първото голямо такова в САЩ от началото на пандемията, започна в сряда само с един ден на медийни събития, а част от производителите дори решиха да пропуснат участие, пише Ройтерс.
Шоуто илюстрира как пандемията ускори преминаването на автомобилните производители към онлайн света, тъй като потребителите купуват повече превозни средства по интернет, въпреки че мнозина все още предпочитат личните посещения.
Събитието в Лос Анджелис беше открито за широката публика в петък и ще продължи 10 дни. По-малка тълпа чакаше вратите на залата на изложението да бъдат отворени, а посетителите бяха разпръснати из конгресните зали.
„Наистина бих искал да го видя със собствените си очи, вместо да го гледам на iPad през цялото време“, коментира Питър Борч, който е летял от Дания, за да види електрическия спортен автомобил Ocean на Fisker.
„На размер е по-голям, отколкото на снимката“, коментира 52-годишният Борч, допълвайки, че е похарчил цялата си пенсия, за да си купи Ocean, чиито доставки ще започнат в края на следващата година.
47-годишният Дъстин Хауг, строителен мениджър в Лос Анджелис, посочва: „Нищо не може да се сравни с това да видиш реалната кола лично, да я докоснеш, да я почувстваш“.
Дейвид Фортин, ръководител на потребителския маркетинг на Автомобилното изложение в Лос Анджелис, коментира пред Ройтерс, че макар онлайн резервациите да изостават спрямо нивата от 2019 г., те са „достатъчно големи, за да вярваме, че ще имаме страхотна година“.
Honda и BMW пропуснаха шоуто, залагайки на по-ранни, отделни събития. Honda реши да възроди легендарното име Integra на онлайн събитие, предавано на живо седмица по-рано.
„Това беше събитие, което си беше изцяло наше. Откриваме, че не трябва да се състезаваме, както в медийните дни на автомобилното изложение, за да получим внимание“, коментира изпълнителният вицепрезидент на Honda Дейв Гарднър пред Ройтерс.
Корейският автомобилен производител Kia изразява подобно мнение.
„Пандемията ни научи, че можем да работим по различен начин... В бъдеще ще има автомобилни изложения, но ще има и различни видове презентации“, твърди Карим Кабиб, ръководител на Kia Design Center.
„Автомобилните изложения бяха много, много популярни сред компаниите, които искаха да получат голямо медийно внимание. Това се промени със социалните мрежи и другите форми на достъп до медиите от страна на потребителите“, коментира Брет Смит, технологичен директор на Center for Automotive Research. „Смятам, че пандемията може би беше последната сламка за това“.
По-малките компании виждат положителната страна на тези промени.
„Това насочва повече внимание към нас“, коментира Хенрик Фискър, главен изпълнителен директор на стартъпа за електромобили Fisker.


Какво ще бъде времето в четвъртък?
Борисов: Последиците от удължителен бюджет ще са тежки
Прожектират анимационни филми в детския отдел на Варненската библиотека
Двамата варненски общински съветници излизат от домашен арест срещу обща гаранция от 350 000 лв.
Редовният бюджет за 2026 отпада
Киргизстан се издига като новия тигър в Централна Азия
Мерц: Германски войски биха могли да отблъскват руските атаки в Украйна
Китайският производител на чипове MetaX записа 755% ръст при дебюта си
Ardian: Европейските борси трябва да се обединят
САЩ готвят нови санкции срещу Русия, ако Путин отхвърли мирното споразумение
Колко сигурни са колите, за които не трябва шофьорска книжка
Зловещо - Cadillac Escalade стартира сам през нощта
Япония налага данък на електромобилите в зависимост от теглото
Защо някои двигатели имат двойно впръскване на гориво
Край на евтините коли от Китай – Пекин иска ново споразумение с Европа
Съдът прекрати и върна на прокуратурата делото срещу Иван Демерджиев
Нинова за събитията в НС: Нагло и безотговорно
Песков: Всякакви санкции ще навредят на подобряването на отношенията
ИТН: Демокрацията няма цена - ще изхарчим много пари за избори
Kaizen Gaming: Двигателят зад Betano – водеща технологична компания, пример за отлична работна среда и силен социален принос