Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание и качи на една сцена 13 лектори, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании, които говориха пред повече от 650 души за трансформацията на бъдещето подредством хората и данните.
Събитието успя да задържи интереса на всички участници до самия край, съчетавайки теми като връзката между поведението на брандовете и навиците на хората и как това диктува взимането на маркетингови решения, персонализирането на рекламата, създаването на адресируеми послания в многоканална среда, дигиталните трансформации в тютюневата и фармацевтичната промишленост и тенденциите и иновациите, които рушат представата на потребителите за симбиозата между данните и хората.
Публиката на Dentsu Digital Camp, която се състоеше от медийни и маркетинг професионалисти от България и балканския регион, регионални и местни рекламодатели, собственици на медии и технологични компании, успя да превърне конференцията в място за изграждане на контакти от високо ниво както между участниците, така и с лекторите и парньорите на събитието.
"Dentsu Digital Camp цели да привлече вниманието на всички към тенденциите и огромните промени, които дигиталната икономика налага на обществото ни, и да говорим за нещата, които работят наистина добре и за грешките, които никой от нас не трябва да си позволява. Вярвам, че именно събития като това са правилния начин, по който можем да променим бъдещето не само за рекламната индустрия и рекламодателите, но индиректно и за цялото общество, като изграждаме дигитална икономика, която да работи в полза на всички членове на това общество", заяви Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria.
"За втора поредна година успяваме да насърчим индустрията не само да се възползва от възможностите, които дигиталните иновации в медиите предлагат, но и да ги прилага на практика, като ги включва в своите бизнес и маркетингови стратегии", добави тя.
Dentsu Digital Camp се организира от Dentsu Aegis Network България, част от глобалната мрежа Dentsu Aegis Network. В България комуникационната компания развива медия агенциите Carat и Vizeum, агенциите за дигитален маркетинг – iProspect и дигитален криейтив Isobar, звеното за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi, както и търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet.


Хванаха за ден 35-ма шофьори с алкохол или наркотици
От Българския лекарски съюз скочиха срещу Бюджет 2026
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
СГС прекрати и изпрати делото срещу Иван Портних на ВКС
Илияна Йотова: Шестият вот на недоверие ще бъде различен
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 1
Й. Чуклев: Балон ще се спука при хуманоидните роботи, не при AI
Цената на кафето Робуста рекордно ниска за последните два месеца
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Къде е най-вероятно да ви излъже таксиметров шофьор
10 коли, които бяха близко до съвършенството
България получава отстъпки при разселването на мигранти от 2026 г.
Радост за малки и големи: Ледената пързалка в София приема първите си посетители
МС одобри проекта на Закон за държавния бюджет за 2026 година
Пеевски посети Кърджали, писа "Отличен" на кмета Ерол Мюмюн
Делото срещу бившия кмет на Варна Иван Портних е прекратено и изпратено на ВКС