IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ню Йорк ще привлича туристи с маркетинг кампания за 30 млн. долара

Според представители на градската управа посетителите на Ню Йорк няма да е необходимо да представят документ за ваксинация или да си правят тест за коронавирус

22:16 | 21.04.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Кметът на Ню Йорк Бил де Блазио иска да върне потока от туристи към Голямата ябълка с нова маркетингова кампания за 30 млн. долара, която ще започне през юни. Това е най-голямата по рода си кампания за града, чийто туристически сектор в своя пик даваше работа на 400 хил. души и носеше на икономиката приходи от порядъка на 70 млрд. долара.

„Готови сме за бизнес“, обяви Де Блазио по време на пресконференция в сряда, цитиран от Bloomberg.

Кампанията ще носи името „Ню Йорк се пробужда“ и цели да привлече както местни, така и международни туристи. Средствата ще бъдат предоставени от федералната програма за икономически стимули и ще са фокусирани върху телевизионни реклами и кампании в социалните мрежи.

Според представители на градската управа посетителите на Ню Йорк няма да е необходимо да представят документ за ваксинация или да си правят тест за коронавирус. Според Де Блазио обаче ускорения темп на имунизация ще помогне за стимулирането на туризма.

Очакванията на властите са през 2021 г. Ню Йорк да бъде посетен от 36,4 млн. души, успявайки да се възстанови само половината от общо 66,6 млн. посетители през 2019 г.

Налице е подобрение и според други индикатори – макар и все още на ранен етап. От януари нивото на заетост на хотелите в града е нараснало с 6 пр. п. до 35%, показват данни на компанията STR. Индустрията отчита пето поредно месечно увеличение на средната заетост на стаи, която се увеличава с 12% от декември насам.

Също така през последната събота 4100 души са пътували с ферибот от Долен Манхатън до Статуята на свободата и о. Елис спрямо 2500 души три седмици по-рано, посочва Рафаел Абро, вицепрезидент за маркетинга на Statue Cruises.

Музеят „Метрополитън“ е посещаван дневно от 7000 посетители спрямо 4000, когато отново отвори врати миналото лято. Американският природонаучен музей бележи сходен ръст.

Но независимо от положителните тенденции, все още има какво да се желае. Туристическият сектор трябва да се съвземе от удара на пандемията, който се оказа по-тежък дори и от този след атентатите от 11 септември 2001 г. Делът на заети стаи в хотелите изостава спрямо 88-те процента преди две години, показват още данните на STR.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:18 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още