Продажбите на производителя на безалкохолни напитки и храни PepsiCo за четвъртото тримесечие надминават прогнозите на Wall Street, след като по-голямото търсене на продуктите на бизнеса със снаксове, в който влизат продукти като Doritos и Cheetos, компенсира спада на продажбите на подсладени напитки, предава Ройтерс.
Освен това PepsiCo обяви обратно изкупуване на акции за 15 млрд. долара и 15% увеличение на дивидента.
Органичните продажби на подразделението Frito-Lay нарастват с 5% през тримесечието, завършило на 30 декември, подпомогнати от търсенето на солени снаксове, включително Cheetos и Lay’s.
Органичните продажби на бизнеса с безалкохолни напитки в Северна Америка, който включва марките Mountain Dew и Gatorade, спадат с 3 на сто, след като американските потребители продължават да се отдръпват от подсладените напитки.
Общите приходи на компанията нарастват слабо до 19,53 млрд. долара, като надминават средната прогноза на анализаторите за 19,39 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.
PepsiCo отчита нетна загуба от 710 млн. долара за периода в сравнение с печалбата от 1,40 млрд. долара година по-рано. Това е свързано с еднократното плащане на 2,5 млрд. долара във връзка с промените в данъчното законодателство в САЩ.
Като се изключат еднократните елементи, компанията е спечелила 1,31 долара на акция спрямо очакваните 1,30 долара на акция.


Награждават участвалите в евакуацията на танкера "Кайрос"
Какво ще бъде времето във вторник?
Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
IBM придобива Confluent за $11 млрд, за да разшири AI услугите си
Paramount се опитва да отнеме Warner Bros. от Netflix с оферта за $108 млрд.
Тази зима Европа ще се топли с много по-евтин газ
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Приоритети: Поколението Z предпочита домашните любимци пред децата
Джеси Джей предупреди, че ракът ѝ може да се завърне
Мъск създава нов "фирмен град" в Тексас успоредно с проектите на "СпейсЕкс"
7 ритуала, които правят ежедневието по-цветно
Отпада забраната за използване на водата в хасковските села Подкрепа и Стамболийски