Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Шансът Германия да остане водещ фактор на световния автомобилен пазар е 50/50

Никой не може да гарантира "вечността" на германската автомобилна индустрия, предупреждава генералният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс

Шансът Германия да остане водещ фактор на световния автомобилен пазар е 50/50

Снимка: Ройтерс

Германските производители на автомобили имат само 50% шанс да се задържат като водещи играчи в световната автомобилна индустрия, ако не започнат да се трансформират, за да отговорят на новите регулации, и да адаптират своите вериги за доставки, заяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс, цитиран от Ройтерс.

Необходимостта от производството на батерии за електромобили, както и производството на самите електромобили, а не на двигатели с вътрешно горене, и появата на нови геополитически бариери принуждава автомобилните концерни да ускорят дълбоките и наложителни реформи, които представляват екзистенциална заплаха за голяма част от тях. 

Още по темата

„От днешна гледна точка шансовете са вероятно 50 на 50, че германската автомобилна индустрия ще остане в глобалния елит през следващите 10 години“, заяви Дийс.

Натискът от страна на европейските институции за ограничаване на емисиите въглероден диоксид и тези на азотни оксиди сега прерасна в кампания срещу индивидуалната мобилност и срещу колите като цяло, смята директорът на Volkswagen.

“Всички сме свикнали с факта, че имаме процъфтяващи индустриални метрополии около производствените предприятия на германските автомобилни компании и техните доставчици, но никой не може да даде гаранция, че това ще продължи вечно“, предупреди Дийс.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Електромобилите може да се окажат заплаха за мрежата в Европа