Акциите на американския производител на електромобили Tesla Inc достигнаха цена от 1000 долара за пръв път, след като нарастващото търсене на седана Model 3 на компанията в Китай и нейните продължаващи усилия по отношение на батериите насърчиха анализаторите на Wedbush да изтъкнат “масивните” пазарни възможности пред концерна, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.
Анализаторът Даниел Айвс определи търсенето в Китай като „лъч светлина за Tesla“, като компанията изглежда е напът да достави 100 хиляди бройки от местния си завод през първата година. Айвс запази неутралния си рейтинг, но повиши ценовата цел от 800 до 1000 долара и заяви, че книжата на компанията могат да достигнат цена от 1500 долара спрямо прогнозираните по-рано 1350.
По-нататъшното търсене на електромобили в Китай, в съчетание с разхлабването на мерките срещу коронавируса в САЩ и голяма част от Европа, както и потенциалът за "променящи играта" развития по отношение на батериите, които компанията планира да представи на събитие по-късно този месец, сигнализират, че книжата ѝ могат да поскъпнат допълнително, смята Айвс.
Акциите на базираният в Калифорния производител на електрически превозни средства поскъпнаха с 6.8% в сряда следобед, достигайки рекордната цена от 1005 долара на акция.
Книжата на компанията почти удвоиха стойността си пред последната година, а пазарната капитализация на Tesla се повиши до 185 милиарда долара.


Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
Излъчиха първенците в Общинските ученически игри във Варна
Ето къде няма вода във Варна днес
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
След протеста: Идват битки за честни избори, правосъдие и прозрачност във всичко
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
Завръщането на Skoda Fabia RS зависи от успеха на друг модел
Манолова: След оставката следващата стъпка са честни избори
По сръбска телевизия: Борисов е сърбин, който не може да признае, че сърбин ВИДЕО
Време за промени в ИК има, машините могат да върнат доверието в гласуването
Сигнал за бомба на летището в Сараево, има евакуирани
Русия заяви, че е поела пълен контрол над ключовия град Купянск
преди 5 години Е нали във всички колонии се предаваше рекламата на Мъск и Ко под дулата на НАТО и Пентагона преди една две седмици резултата от рекламата не закъсня!Нали за тях това е свободния пазар. Да се обаждат на ББ и да му казват да купува ф16, втечнен газ, да се прави безплатна реклама и пропаганда по националните колониални медии, да се вкарват в затвора уисълблолурс като Асанж. Да се вкарват в затвора директори на директни конкуренти какеито са директни конкуренти на апъл и т.е. т н Като да се двлистват конкуренти като биуайди... Времето обаче рано или късно всички ни превежда под равенство. Така ще стане и с тесло отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години А ти как изкара три долара? Като предаваш философия? ....... Ако знаеш колко душици си объркал и на колко още си навредил!? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Зелков, за мен акции на компания, дето не е спечелила и цент в 12-годишната си история, не струват не 300, ами и ТРИ долара. Нито цент - и това въпреки всевъзможното толериране и преференциите, въпреки масираната реклама, въпреки меко казано лидерското положение на пазара. Компания, която не може да стане печеливша при тия условия, няма шанс да печели БЕЗ субсидии, без привилегии, в конкурентна среда, в свят с евтини горива?И 10 000 долара да се търгува акцията, пак няма да струва нищо. Според теб нормално ни е Теслата - с нейното бутиково производство, да има по-голяма капитализация от Тойота, Фолксваген, БМВ и т.н.? Това е пълна смешка. Знам и какви са хората, инвестиращи в - или спекуланти, които ОСЪЗНАВАТ, че това е само спекулативна акция, или зомбирани фенове на автомобилите Тесла, които нямат абсолютно никакво понятие от инвестиране и като им говоря за Р/Е например, гледат като телета. Не искам да инвестирам в акции без печалба, чиято търговия се движи и чиято цена се определя от спекуланти и невежи ***. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години импе , да беше купил на 300 и да не се беше насландисвал ... :))) ... а защо продължават да я водят автомобилна компания тесла ... ?! ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар