Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

В Китай строителна компания приема пшеница и чесън вместо първоначална вноска

Промоцията с чесъна и привлякла 852 запитвания за 16 дни и 30 сделки

В Китай строителна компания приема пшеница и чесън вместо първоначална вноска

Снимка: Bloomberg LP

Отчаяна от забавящия се имотен пазар в Китай, строителна компания прибягва до иновативна промоция, за да привлича купувачи, и неотдавна предложила да приеме пшеница и чесън като първоначална вноска, пише Ройтерс.

В заглавие на обява на базираната в Хънан компания Central China Real Estate се предлага тя да „размени пшеница за жилище“. Компанията уточнява, че купувачите могат да използват пшеницата, чиято цена е два юана за 500 грама, за да направят първоначална вноска до 160 хил. юана (23 900 долара) в един от жилищните ѝ комплекси.

Служителка по продажбите в Central China Real Estate, която отговорила на телефонното обаждане по обявата, казала, че промоцията, насочена предимно към фермери в региона, започнала в понеделник и ще приключи на 10 юли.

Още по темата
Жилищният комплекс в централната провинция Хънан предлага жилища за около 600 хил. до 900 хил. юана (89 хил. до 134 хил. долара), допълнила служителката, която не пожелала да разкрие името си.

В края на миналия месец друга обява на Central China гласеше, че купувачи на жилища в друг комплекс могат да правят първоначални вноски под формата на чесън на цена от пет юана за 500 грама.

Промоцията с чесъна е привлякла 852 посещения и 30 сделки, включващи 430 тона чесън, в рамките на 16-те дни на валидност, съобщи компанията.

Пазарната цена на едро на чесъна и на пшеницата е 1,5 юана на 500 грама.

Строителните компании се стремят да повишат продажбите след резкия спад на сделките от януари до май, когато строгите ограничения в Китай заради COVID-19 и притесненията за по-дълбока корекция на имотния пазар помрачиха целта на Пекин за икономически растеж от 5,5% през 2022 г.

По-обичайни промоции на строителни компании включват безплатни паркоместа или ремонт след покупка.

Градове в Китай въведоха стотици мерки за смекчаване на затрудненията пред имотния пазар тази година, за да съживят сектора, който съставлява една четвърт от БВП на втората по големина икономика в света.

Тези стъпки включват по-малки първоначални вноски, субсидии и по-добри условия за домакинствата с повече от едно дете.

Брокери на недвижими имоти казват, че нагласите на купувачите започват да се подобряват, но все още е твърде рано да се говори за повратна точка заради несигурността пред икономиката на Китай.

„Някои проекти се продават доста добре. Това са тези, които предлагат по-ниски цени или промоции“, казва Анди Лий, главен изпълнителен директор на агенцията за недвижими имоти Centaline China.

По статията работиха: Божидарка Чобалигова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Brookfield: Сделките с имоти на световно ниво ще намалеят