Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск нарече в Twitter най-новата версия на експерименталния софтуер за асистирано шофиране FSD Beta 9.2 “не особено страхотна“, пише CNBC.
Въпреки това той допълни, че екипът, занимаващ се Autopilot и изкуствения интелект, се старае да го подобри „възможно най-бързо“.
Компанията продава пакета Full Self-Driving (FSD) за 10 хил. долара, или 199 долара месечно в САЩ. Тази премиум система за асистиране при шофиране не прави електромобилите на Tesla безопасни за пътуване без присъствието на шофьор зад волана.
FSD Beta е налична само за някои водачи, които преди това са купили FSD, както и за служителите на Tesla. Бета версията включва нова или подобрена функционалност, която е добавена към премиум функциите за асистирано шофиране в колите.
Водачите обикновено не разгласяват информация за преживяването си, но някои публични потребители на FSD Beta имат право да публикуват видеа в социалните мрежи, за да показват и критикуват най-новите функции, които са ползвали по американските пътища.
Един ден регулаторите могат да решат да забранят тестването на превозни средства с водачи, които не са обучени професионалисти по обществени пътища. Но засега нито един регламент не възпира възможността на Tesla да превърне своите клиенти и всеки, с когото те споделят пътищата, в опитни мишки.
Критичният туит на Мъск от понеделник беше публикуван само дни, след като той показа специален чип за автономни системи и компоненти за тях на събитие, наречено Tesla AI Day.
На това събитие миналата седмица Tesla разкри чип за обучаване на мрежи с изкуствен интелект в центровете за данни. Чиповете са предназначени за обучение на модели за автоматично идентифициране на различни препятствия, които се появяват на пътя във видео фийдовете, записвани от камерите в колите на Tesla.
Наред с други неща, днес FSD се продава с обещанието да позволи на превозните средства на Tesla автоматично да сменят лентите, да се движат по магистрали, да се насочват към паркомясто и други.
Критичният туит на Мъск следва започването на формално разследване на системата Autopilot на Tesla от федералните органи за безопасност на превозните средства в САЩ миналата седмица.
Autopilot е основната версия на системата за помощ на водача на Tesla и днес тя е стандартна част от техните автомобили.


"ДПС-НН": Охраната на Пеевски е от четирима служители на НСО, автомобилът е на партията
Хороскоп за 18 декември 2025
АГ-Варна получи дарение за отделението по неонатология
11 са камерите, поставени в тоалетните на 138 СУ
Дарителите у нас са се увеличили със 74%
България с все повече реални примери за работеща кръгова икономика
Warner Bros. призовава инвеститорите да отхвърлят офертата на Paramount
Геотермалната енергия е най-евтиният заместител на въглищните ТЕЦ
IPO на нов конкурент на Nvidia в Китай беше презаписано близо 3000 пъти
Германия ще одобри военни поръчки на стойност над 50 милиарда евро
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Нов картел разтърси автомобилната индустрия в Европа
Издадоха червена бюлетина на заподозрения за изчезването на 25 кг злато и 55 кг сребро от съд в Истанбул
Еднодневната винетка ще бъде въведена от 3 февруари 2026 г.
Хит: Маникюр пуловер на райета
Установиха наличие на неорганичен арсен в бебешка каша
Коледни рецепти – как да приготвите шоколадов ментов сладкиш
преди 4 години Има различни нива на автоматизация, Тесла е на 2-ро ниво, но това че някой е решил, че колата е на 3-4-5, е негов проблем. Вина имат и от тесла, защото се мъчеха да я рекламират като 3-то ниво. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Насочваме се към бъдещето на скайнет :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години демек ти твърдиш че целта на софтуера е да трепе хора... малиии :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Безопасност. Някак си Тесла е стана като google. Всичките продукти в бета, но с милярди потребители.Но когато е заложен човешки живот? Защо за Тесла законите не важат? VW ги глобиха 20 милярда за безопасност, защото замърсяват природата. А когато целенасочено убиеш човек това е бета тест за Тесла. отговор Сигнализирай за неуместен коментар