Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Adobe зарадва инвеститорите с по-висока от очакваното прогноза

И след отшумяването на пандемията много хора ползват неговия софтуер за дигитален маркетинг и анализ на клиенти

Adobe зарадва инвеститорите с по-висока от очакваното прогноза

Снимка: Bloomberg LP

Американският софтуерен производител Adobe Inc. зададе прогноза за печалбата за текущото тримесечие, която надмина прогнозите на анализаторите, тъй като все повече клиенти се абонират за неговия софтуер за дигитален маркетинг и анализ на клиенти.

Приходите от продажбите ще възлязат на около 3,88 млрд. долара за периода, приключващ през август, се казва в изявление от компанията, базирана в Сан Хосе, Калифорния. Според събрани от Bloomberg данни анализаторите очакваха средно 3,83 млрд. долара. Печалбата, с изключение на някои елементи, ще бъде около 3 долара на акция. Анализаторите прогнозираха по-ниска печалба - 2,90 долара. Продажбите на абонаменти за дигитално изживяване ще нараснат с 25%, а приходите от дигиталния медиен софтуер ще се увеличат с 22%, казват от компанията.

Още по темата

Главният изпълнителен директор Шантану Нараен представи нови софтуерни инструменти за креативните клиенти, за да удължи стабилния ръст на приходите от 20% на Adobe. През миналата година компанията представи версия на популярното си приложение Illustrator за iPad на Apple Inc., за да предложи своя софтуер на повече устройства, използвани от професионалисти и любители. Продуктите за Document Cloud, включително PDF и софтуер за електронен подпис, отчитат стабилен ръст на фона на милиони работещи от дома хора.

„Пикът на корпоративните разходи за информационни технологии заради пандемията стимулира продажбите на продуктите за маркетинг и анализ на данни на Adobe“, казва  Анураг Рана, анализатор в Bloomberg Intelligence.

„Междувременно все още очакваме нуждата от търговски софтуер да остане силна, тъй като клиентите харчат повече за възможности за дигитални продажба на продукти“, добавя той в свой доклад преди публикуването на резултатите.

Акциите поскъпнаха с около 2,5% в разширената търговия, след като затвориха на ново от 551,36 долара в Ню Йорк. След като се колебаха в началото на 2021 г., книжата набраха скорост през юни и засега отчитат ръст от 10% за тази година.

През второто фискално тримесечие продажбите са се увеличили с 23% до 3,84 милиарда долара, а печалбата, с изключение на някои елементи, е била 3,03 долара на дял, в сравнение със средните прогнози за приходи от 3,73 милиарда долара и печалба от 2,82 долара на акция.

Приходите от дигитални медии, които включват поделенията за креативност и  за съхранение на документи в облака, са нараснали с 25% до 2,79 милиарда долара за периода, приключил на 4 юни. Продажбите от дигиталното преживяване, който включва маркетинговия софтуер, са се увеличили с 21% до 938 милиона долара.
 

По статията работи: Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Tencent трябва да се откаже от ексклузивните права за лицензиране на музика