Екип на Goldman Sachs и модните експерти от Teen Vogue обединиха сили за създаването на т.нар. „Teen Vogue – Goldman Sachs Love List” - списък на 50-те марки, които момичетата обичат, пише BusinessInsider.
Проучването е направено сред млади момичета, които познават добре марките, притежават техни стоки, говорят повече за тях и имат ясно мнение за това кои брандове са добри и кои не.
75% от марките, включени в списъка за 2013 г., отбелязват значителен напредък по някои показатели през 2014 г. Става дума за познаването им на национално ниво и по-голяма привлекателност.
За да избере 50-те топ марки, екипът на Goldman Sachs се е допитал до 1200 читателки на Teen Vogue за общо 350 бранда. Проучването се осланя на три показателя, всеки от които е с максимален резултат от 100 точки.
Две от метриките са стандарти – познаване и привлекателност. Първата показва дали потребителите познават марката, а втората – дали я харесват.
Третият показател носи името „от уста на уста“ и измерва колко от респондентите са обсъждали дадена марка с други хора, в сравнение с останалите брандове. Тази метрика е особено важна днес, когато момичетата използват все повече социални мрежи като Instagram и Pinterest, за да коментират модните си предпочитания.
Кои са десетте най-предпочитани марки от младите момичета можете да видите в нашата галерия!


Измислиха как да спасят дизеловите коли в Европа
Мъж паркира Ferrari на балкона си, общината го прибра с кран (ВИДЕО)
Кметът на Варна протестира срещу правителството в Берлин (СНИМКИ)
35 пияни и дрогирани шофьори спипа КАТ за ден
30 души са задържани на протеста в София
САЩ и Катар може да създадат свръхпредлагане на LNG на европейския пазар
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Може ли Западът да изгони Русия от Централна Азия?
Зодиите, които ще намерят любовта по празниците
Дъщерята на Скалата потвърди връзката си с млада кечистка
Датската разузнавателна агенция разглежда САЩ като потенциален проблем за сигурността
Мадона разгорещи страстите по къса рокля
преди 11 години Target не е модна марка, а супермаркет като Metro, но по американски. Не знам как е попаднал в списъка. Анкетираните вероятно пазаруват там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар