4,1% е ръстът на приходите от чуждестранен туризъм от януари до август 2014 г. в сравнение със същия период на миналата година. Според данните на БНБ приходите възлизат на 2,325 млрд. евро. Това заяви служебният заместник-министър на икономиката Бранимир Ботев.
Чуждестранните туристи, посетили страната ни през първите девет месеца на годината, се увеличават с 5,6%. Общо те са 6 245 794 без транзитно преминаващите, като най-силно увеличение има при посещенията с цел гостуване – ръст от 151 на сто. Това сочат данни на Министерството на икономиката и енергетиката (МИЕ), предоставени от НСИ.
Анелия Генова, директор на дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“ в МИЕ, внесе яснота по изпълнението на проекта „Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари“, който се изпълнява до април 2015 г.
Целта на кампанията е реклама на България като туристическа дестинация на всеки един от 6-те пазара – Русия, Украйна, Румъния, Германия, Швеция и Полша.
Според Генова основните послания на кампанията са свързани с повишаване на степента на информираност за България като целогодишна дестинация и страна с богати възможности за лятна и зимна почивка, с древна култура, богата на исторически и архитектурни паметници, с минерални източници, с красива и съхранена природа.
Проектът за представяне на България като целогодишно туристическо направление е на стойност 7,28 млн. лева.
Промотирането на страната ни на германския пазар включва телевизионна и печатна реклама, е-маркетинг, съвместни акции с туроператори, журналистически посещения и пресконференции на стойност 1,8 млн. лева.
Кампанията ни на пазар Русия на същата стойност обхваща и външна реклама, уъркшопове, презентации и срещи.
За Румъния договорените средства за цялостното изпълнение на проекта включват телевизионна и печатна реклама, е-маркетинг, журналистически посещения, презентации и PR дейности. Кампанията на пазар Украйна за същите дейности ще струва близо 454 хил. лева.
За сравнително новите за популяризиране на националния ни туристически продукт чуждестранни пазари като Полша и Швеция са планирани PR и рекламни дейности, ориентирани не само към морския туризъм, но и към културен, балнео и спа туризъм и голф.


Измислиха как да спасят дизеловите коли в Европа
Мъж паркира Ferrari на балкона си, общината го прибра с кран (ВИДЕО)
Кметът на Варна протестира срещу правителството в Берлин (СНИМКИ)
35 пияни и дрогирани шофьори спипа КАТ за ден
30 души са задържани на протеста в София
САЩ и Катар може да създадат свръхпредлагане на LNG на европейския пазар
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Датската разузнавателна агенция разглежда САЩ като потенциален проблем за сигурността
Мадона разгорещи страстите по къса рокля
Движението по софийския булевард "Васил Левски" е възстановено
Проф. Михаил Константинов: Считайте властта за свалена
Протестът не е за надделяването на една или друга партия, а е срещу фасадната демокрация