Краткосрочни и дългосрочни мерки за намаляване на административната тежест в КАТ са били набелязани на работна среща в МВР, в която участваха премиерът Бойко Борисов, вицепремиерът Томислав Дончев, министърът на вътрешните работи Валентин Радев и министърът на отбраната Красимир Каракачанов, както и експерти от различните ведомства.
След срещата Томислав Дончев обясни пред журналисти, че един от основните ангажименти на правителството е редуциране на административната тежест във всички сфери, предаде БТА.
КАТ е едно от местата, където административното обслужване е трудно, бавно и понякога дори мъчително за гражданите, посочи Дончев. По думите му през КАТ София всеки ден минават по 2500 души и около 900 автомобила. Обслужването там не е на нужното ниво, призна вицепремиерът.
Вече се работи по мерките, а крайната цел е пълна електронизация и намаляване на повода да се ходи в самите администрации, каза Дончев. Краткосрочните мерки включват изработване на качествен интернет сайт на КАТ с конкретно описани услуги, наличие на необходими документи в електронен вид, ползване на пос терминал за плащане, компютри за гишетата, освежителен ремонт в КАТ.
Министър Радев посочи, че е получил уверение от премиера Борисов, че ще има финансиране за набелязаните мерки.
По-рано днес пред журналисти министър-председателят заяви, че има много субективни причини за проблемите в КАТ- липса на компютри, хартия, сгради, интернет сайт. Надявам се в най-скоро време тези бележки и номера, които се взимат и хората чакат часове там, да ги ликвидираме, коментира Борисов.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?