Служители на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) са започнали днес да осъществяват проверка на място в офисите на фирма „Метро Кеш енд Кери България” ЕООД в София, както и в дружества от икономическата група на търговска верига “Фантастико”.
Тези действия на Комисията са резултат от проучванията по преписка, образувана след самосезиране, в което се съдържат твърдения за нарушения на Закона за защита на конкуренцията, информира КЗК.
Целта на проверката на място е да се потърсят преки и косвени доказателства за евентуално извършено нарушение в областта на забранените споразумения, решения и съгласувани практики.
В случай, че събраните доказателства потвърдят наличието на нарушение, Комисията ще предяви на ответните дружества твърдения за извършени нарушения.


"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Евакуират още четирима от екипажа на танкера
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
преди 9 години Може "внимателно" да погледнат обявяването на цените в Метро. Навсякъде пишат със значително по-големи цифри цените без ДДС и в червен цвят, а с доста по-малки и малки черни букви крайната цена. Тази практика е от години и я има само в Метро (не съм я виждал в други вериги)Липсва логично обяснение (освен подвеждане на клиента и "конкурентно" предимство) при положение, че продуктите в Метро са с еднакъв процент ДДС.Има обявяане на цени от един и същи артикул на един рафт един път за килограм, друг път за бройка, което прави трудно сравняването им. отговор Сигнализирай за неуместен коментар