Германското подразделение на Ford Motor няма да подкрепи плана за промяна на софтуера на дизеловите двигатели на автомобилите в страната, който бе приет преди дни, тъй като счита, че той е неефективен и няма да доведе до очакваните резултати, съобщава Automotiv News.
В сряда BMW, Daimler и Volkswagen Group се споразумяха да актуализират софтуера на повече от 5 млн. дизелови автомобила, като целта е намаляване на вредните емисии на азотен диоксид. Повечето от тези превозни средства са с мотори, отговарящи на стандарт Евро-5, но има и такива с Евро-6. Към трите германски производителя се присъедини и компанията Opel, която също ще участва в акцията.
Според Ford Germany, промяната на софтуера ще доведе до минимална полза за клиентите, но няма да има реално въздействие върху качеството на въздуха. В специално изявление компанията обяви, че сключената сделка води до „нереалистични очаквания от страна на властите и на екологичните организации”.
Вместо промяна на софутера, Ford Germany предлага на клиентите си финансови стимули между 2000 и 8000 евро за тези клиенти, които се откажат от дизеловите си автомобили, произведени преди 2006 г. в полза на нови модели на марката. В компанията обмислят възможността да предложат подобна оферта и на клиентите от други държави в Европа.
Още новини за автомобили от Automedia.bg


Кметът на Варна протестира срещу правителството в Берлин (СНИМКИ)
35 пияни и дрогирани шофьори спипа КАТ за ден
30 души са задържани на протеста в София
Зафиров доволен от държавните институции
Костадинов: Това правителство пази турските интереси, не българските
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Над 500 000 бягат от сблъсъка Тайланд-Камбоджа, Тръмп призовава за мир
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Германският принц Хайнрих XIII Ройс: Не съм терорист
Вижте стилната коледна картичка на принцеса Шарлийн, принц Албер и близнаците им
Разследват сексуален тормоз в турския парламент
Няма драма: Тимъти Шаламе и Кайли влюбени на събитие
Българи се събраха и пред ЕП в Брюксел на протест
преди 8 години А и трябва да се помогне на Тесла, разбира се. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Двигателите не са еднакво вредни във всички режими на работа. Точно за това беше възможно и създаването на софтуера, който предизвика скандала. Неговата същност се състоеше в това когато автомобилът е неподвижен да не може да работи в режимите с максимално натоварване. Всъщност софтуерът не е лъжел уредите и те съвършено правилно са отчитали, че в замерваните режими автомобилът отговаря на екологичните норми. Личното ми мнение, е че нарушението не беше чак толкова фатално, защото в подобни режими на работа автомобилът се експлоатира доста рядко, но нарушението си е нарушение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Като ги направи по-бавни, с намалена мощност, с по-добро изгаряне и т.н. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години с риск да се повторя - как софт ще премахне физическите закони??? отговор Сигнализирай за неуместен коментар