Lowe's, втората по големина в САЩ верига за домашни потреби, отчете по-висок ръст от очакваното на продажбите в магазините ѝ, отворени най-малко от година, тъй като клиентите купуват по-скъпи стоки в категории, включващи уреди и електрически уреди за двора, предава Ройтерс.
Продажбите в обекти, отворени от поне година, нараснаха с 4,3% през второто тримесечие, надхвърляйки очакванията от анализаторите за скок от 3,9%, показват данни компанията за проучвания Consensus Metrix.
По-големият конкурент на Lowe's – Home Depot, също отчете по-голям ръст от очакваното на продажбите, подпомогнат от повишените ремонти и възстановяването на жилищния пазар.
„Икономистите прогнозират скромно увеличение на доходите и потребителските разходи през тази година, както и продължаване на възстановяването на жилищния пазар“, заяви главният изпълнителен директор на Lowe's Робърт Ниблок.
Lowe's продава стоки като хладилници, миялни и перални машини за кухни, а уредите ѝ носят най-високи продажби. Категорията електрически стоки за двора включва резачки, тримери и генератори.
Компанията предложи повече промоции на уреди, за да се бори с ожесточената конкуренция на пазара. Това до известна степен повлия негативно на брутните ѝ маржове, обясни главният оперативен директор Рик Дамрън.
През второто тримесечие имаше по-слабо търсене на екстериорни елементи, като бои, заради по-обилните дъждове в някои части на САЩ, твърдят от Lowe's.
Нетните приходи на компанията нараснаха с 4,5% до 17,35 млрд. долара през тримесечието, което приключи на 31 юли, надминавайки прогнозата на анализаторите за 17,27 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.
Нетната печалба се увеличи с 8,7% до 1,13 млрд. долара, или 1,20 долара за акция, но се размина с очакванията на анализаторите за 1,24 долара за акция, най-вече заради по-високата данъчна ставка, повишението на общите разходи.
За разлика от Home Depot, която повиши прогнозите си за печалбата и продажбите за цялата година, Lowe's държи на своята прогноза за печалба от около 3,29 долара на акция, ръст на приходите от продажбите от 4,5-5% и ръст на приходите от продажбите в обекти, отворени най-малко от година, в размер на 4-4,5% за годината, приключваща през януари.


От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
"Войната" по пътищата взе нови три жертви за денонощие
Без ток във Варна на 8 декември 2025
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
Плевнелиев: Царят, Борисов и Горанов помогнаха най-много за еврото
Банско е най-предпочитан от студентите, от 129 до 229 лв. са пакетите
Кризата с боклука в столичния район "Люлин" се превръща в бедствие СНИМКИ