Най-голямата в света социална мрежа Facebook въвежда официално рекламни прекъсвания във видеата на медийните си партньори.
В четвъртък Facebook съобщи, че ще започне пускането на реклами в средата на видео клиповете на издателите, подобно на телевизионни реклами.За тези т. нар. “mid-roll” реклами Recode съобщи по-рано през януари, но сега Facebook официално обяви, че ги пуска, макар и само като "тест".
Това представлява голяма новина за издателите, много от които изпитват затруднения с правенето на пари от клипове, които споделят във Facebook. Социалната мрежа позволява на издателите да изкарват пари от брандирано съдържание или видеоклипове, които те създават за маркетинг цели, но главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг винаги е бил против такива реклами, които са стандарт в индустрията.
Така че издателите се оплакваха, че няма начин да получат пари за видеото, което споделят във Facebook, а компанията очевидно смята, че реклама по средата на видеоклипа може да свърши работа.
Facebook тества новите реклами с "малка група" издатели в САЩ, като приходите от реклама ще се делят - 55 на сто за издателя и 45 на сто за Facebook.
Рекламите не могат да се покажат, ако от видеото не минат поне 20 секунди, и те трябва да са раздалечени най-малко на две минути една от друга, пояснява Facebook.
Критериите за реклами във видеото на живо са малко по-различни. Издателите трябва да бъдат на живо в продължение на най-малко четири минути, преди да могат да имат рекламна пауза, а стриймингът трябва да има най-малко 300 едновременни зрители. И това не е всичко - всяка реклама ще продължи до 20 секунди.
Времевия период на пускането на тези рекламни не е случайно подбрано от Facebook. През миналата година компанията плащаше пари на много знаменитости и издатели, за да използват продукта ѝ за видео на живо, но много от тези сделки са към края си. Вицепрезидентът по партньорствата Дан Роуз заяви по-рано през този месец, че Facebook планира да се откаже от повечето от тези платени сделки в полза на подобни рекламни споразумения.
Компанията също така обяви наскоро ново видео приложение за телевизионни приемници, с надеждата, че потребителите ще гледат клипове от Facebook на големите екрани в дневната си.


Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
"Войната" по пътищата взе нови три жертви за денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
Плевнелиев: Царят, Борисов и Горанов помогнаха най-много за еврото