Бърз преход от настолни към мобилни устройства отчита онлайн магазинът eMAG.
29-те процента потребители, които са посетили онлайн магазина през смартфони и таблети през 2016 г., вече са 49% за изминалите месеци на текущата година, информира търговецът.
Голяма част от клиентите (около 75%) се възползват в максимална степен от възможността да получат поръчката директно до дома си.
В разгара на лятото магазинът отчита повишен интерес към продуктите от категориите „Дом, градина & Petshop“, „Авто“, „Мода“, „Спорт & свободно време“.
От началото на юни продажбите на онлайн магазина са се увеличили с 25% спрямо същия период на миналата година.
За първите шест месеца на 2017 г. се отчита ръст от 18% при продажбите в сравнение с 2016 г.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?