Американските производители и вносители на автомобили са похарчили 49 млн. долара през 2017 г. за лобиране на интересите им, свързани с новите екологични норми и и най-вече за разхода на гориво. Новите правила ще влязат в сила през 2025 г., като предвиждат средният разход на автомобилите, произвеждани в страната, да бъде снижен до 4,3 л/100 км, съобщава The Center for Responsive Politics.
Най-големият лобист в автоиндустрията в страната е General Motors, който печели най-вече от продажбите на пикапи и всъдеходи. Концернът е похарчил 8,64 млн. долара. След него идват Toyota – 5,779 млн. долара, Ford – 4, 296 млн. долара, Fiat Crysler Automotive — 4,27 млн. долара и Honda - 3,265 млн. долара.
За същия период Tesla е похарчила за лобиране 740 000 долара, а Mazda – 90 000. Общите разходи на Nissan, Daimler, Volkswagen, Hyundai, Kia, Tata, BMW и Lucid са 8,2 млн. долара
Доколко са ефективни усилията на лобистите, ще се разбере през март, когото Националното управление за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) ще въведе нови стандарти за икономия на горивото.
Смяна на показателите се предвижда и в Европа, като вече за измерване на нивата на вредни емисии и на разхода на гориво ще се използва нова процедура. Тя ще се казва WLTP (сега е NEDC), като предвижда по-дълги и по-сложни тестове. Новата сертификация на автомобилите трябва да приключи през 2019 г.
Какво още предвижда законодателството в Европа вижте в продължението на материала в Automedia.bg!


Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Осъдиха 56-годишен варненец за държане на голямо количество алкохол без акцизен бандерол
Хванаха за ден 35-ма шофьори с алкохол или наркотици
Япония и Китай ескалират конфронтацията със спор за военен радар от уикенда
Какъв трябва да е бюджетът на България? Попитахме експертите
България очаква 2 млн. туристи през зимата, над 50% ще са от Европа
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 2
Yardeni за обрата от Великолепната седморка към останалите технологии, част 1
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Обезщетението за отглеждане на дете до 2 години се повишава на 460 евро
Евгений Кънев: Бюджетът може и да бъде приет силово, но ще има последици
Силен трус разлюля Япония, има предупреждение за цунами
Стармър, Мерц и Макрон в един глас: Ние сме с Украйна
Георгиев за кораба KAIROS: Евакуирана е голяма част от екипажа