Очаква се през 2018 година община Пловдив да работи по няколко от замразените големи инфраструктурни проекти, съобщи БНТ.
Сред тях са изграждането на втори гребен канал и реконструкцията на стадион "Пловдив". Обектите са включени в програма за управление на общинските спортни имоти, която трябва да бъде приета от местния парламент.
28 години най-големият стадион в Южна България не е реновиран. Сега той ще бъде реконструиран по проект, за който са осигурени 600 хил. лева. Работата по отделните архитектурни части на спортния комплекс ще даде представа и колко пари ще са необходими за завършването му.
„Надявам се през 2018 г. да си отговорим на въпроса колко ще струва завършването на стадион Пловдив и то с голяма точност“, казва зам.-кметът Георги Титюков.
Втория гребен канал също е включен в приоритетните проекти на Пловдив. Той ще бъде част от новия екопарк „Марица”.
Гребната база е едно от най-предпочитаните места за отдих на пловдивчани и затова хората искат да го съхранят. Очаква се изграждането да струва между 4 и 7 млн. лева и да върви паралелно с мащабна залесителна кампания.
Четиригодишната програма за залесяване на екопарк „Марица“ е за 4,2 млн. лева. В общинския бюджет за 2018 година ще бъдат заложени около 800 хил. лева.
Освен дублиращия гребен канал се предвижда още изграждането на изкуствено езеро с 16 острова за гнездене на редки и защитени птици, а също така и множество атракции за посетителите. За тези обекти се очаква през март решение на Върховния административен съд.
През тази година започва и строителството на нов плувен басейн в Пловдив. Проектът е за 11 млн. лева, а съоръжението ще отговаря на стандартите за провеждане на големи международни първенства.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?
преди 7 години Нема лошо в строителството на спортна инфраструктура. Лошото е, че се прави за да се краде и не искам никой да ми обяснява, че не е така. Лошо е , че има проблем малко и със спортистите. В скоро време ако така продължим раздаемостта ще падне вече не 2, а 3 пъти спрямо соца. Гребен канал за пенсионери не ни трябва. Нищо лично. Другото са спортните успехи на България - все по-никакви. Ще кажете първи инфраструктура, после резултата. Да -яйцето и кокошката. Обаче съоръженията искат издръжка, както през време на икономически ръст, както е днес така и в рецесия - утре. отговор Сигнализирай за неуместен коментар