Закупуването на вагоноремонтния завод в Карлово от националния железопътен превозвач на Германия Deutsche Bahn има връзка с желанието за инвестиции в България и от страна на германския автомобилен производител Volkswagen. Това мнение изрази проф. Симеон Ананиев, председател на Асоциацията на българските железопътни превозвачи, в предаването „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.
„Превозването на автомобили и автомобилни части с контейнери и влакове е част от общата логистика на този бизнес, коментира Ананиев и поясни – инфраструктурата е изградена, има я логистиката, има я мисълта“.
Проф. Симеон Ананиев посочи, че сделката между Deutsche Bahn и вагоноремонтния завод в Карлово вече е финализирана.
„Това е само едно ново начало и развитие на ролята на Deutsche Bahn в нашата железопътна инфраструктура и нашите железопътни превози“, каза председателят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи.
Какъв анализ за развитието на жп транспорта в нашата страна направи проф. Симеон Ананиев вижте във видео материала!


Безопасността на корабоплаването обсъждат експерти в Бургас
Окошариха жител на Карнобат, обрал строителен обект във Варна
Благотворителен базар се провежда в Музей за нова история на Варна
Спипаха млад мъж с дрога във Варна
Среброто чупи рекорди! Засенчи златото с огромен ръст в цената
Австралия социални мрежи за тийнейджъри, част 2
Австралия забрани социални мрежи за тийнейджъри, част 2
Внедряването на AI на Уолстрийт ще доведе до бум в наемането на кадри
МВФ: Близкият изток остава устойчив въпреки рисковете
За първи път от години: Българските софтуерни компании с едноцифрен ръст
Загряване на спирачките през зимата – мит или реалност
Как водата може да спаси дизеловите коли в Европа
Opel Astra получи малки, но важни промени
Най-готините автомобилни цветове на 2025
BYD произведе 113 GWh батерии и обяви война на дефектите
Криминалната мистерия "Мамник" – от 8 януари в ефира на БНТ
Д-р Брънзалов: Нужно е постепенно вдигане на здравната вноска
Джорджо Рока и Марк Жирардели откриват зимния сезон в Банско
През 2025 г. Истанбул остава градът с най-натоварения трафик в света
В България лесно бутаме правителства: Какво правим след това?