Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

Предизвикателството да създаваш бизнес в Индонезия

Културните различия и липсата на прозрачност, променливите регулации са сред рискове за работа в азиатската страна, посочви Виктор Кьосев от Greenhouse

Предизвикателството да създаваш бизнес в Индонезия

Снимка: Архив Ройтерс

Greеnhouse е платформа, която предоставя две основни услуги – помага на чуждестранния бизнес да навлезе в индонезийския пазар и споделени офис пространства. В Индонезия обаче трябва да преминеш през няколко организации, което усложнява процеса. В повечето случаи наемаш компания, която да ти помогне, но не всички компании са качествени. Това разкри Виктор Кьосев, генерален мениджър на Greenhouse за Индонезия, в предаването "Бизнес среща" на Bloomberg TV Bulgaria.

Още по темата

Дания, Гърция, Тайван, Индонезия, Малайзия са държавите, в които той живее през последните десет години, в три от тях прави бизнес. "В Малайзия, най-голямата акселераторската програма в Югоизточна Азия – Magic, ни прие с една от нашите стартъп идеи, бяхме в топ 50. Направихме платформа за фотографии от района", посочи една от реализираните идеи на иновативния бизнес Виктор Кьосев.

Той разкри специфики на взаимоотношенията, които оказват влияние при правенето на бизнес в Югоизточна Азия.

"В Индонезия хората са учтиви и приятни, но отнема време да разбереш дали искат да работите заедно. Културата е такава, че семействата живеят заедно дълго време, затова те биха избрали да правят с бизнес с някого, когото познават, обясни генералният мениджър на Greenhouse.

Избор на екипа му е бил да направят сайт за резервация за бюджетни хотели. Те не са в нито една платформа, а са много на брой. Управлявахме над 400 хотела и над 3500 стаи. Вдигнахме нивото на обслужване, спомогнахме за привличането на повече клиенти.”

Той разкри, че там пазарът е конкурентен и “няколко стартъпа ни изместиха".

Виктор Кьосев разказа и за други особености в поведението на жителите на азиатската страна.

"В Индонезия прескочиха етапа с компютрите и започнаха със смартфони. С тях те те са много по-бързи, отколкото, когато работят с компютри. Ако пускаш дигитален продукт, винаги трябва да е приложен мобилно първо. Секторът на строителството там се развива добре. От друга страна, китайски финтех компании се опитват да решат проблема с липсата на банкови сметки. Културните различия и липсата на прозрачност, променливите регулации са другите рискове", потвърди мениджърът.

Повече от разговора в студиото вижте във видео материала.  

гледано: 1385   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Имената на бизнеса
Яна Янкова: Ръководните позиции идват след натрупването на определен стаж и умения