Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Мобилни разплащания

Global Finance: УниКредит Булбанк е най-добрата дигитална банка в България за 2021 г.

През тази година банката отчита ръст на активните потребители на мобилното банкиране с близо 30% спрямо началото на 2020 г.

Global Finance: УниКредит Булбанк е най-добрата дигитална банка в България за 2021 г.

Международното финансово списание Global Finance обяви УниКредит Булбанк за най-добра дигитална банка за 2021 година.

Победителите в класацията са оценени от жури, лидери в дигиталните услуги, технологии и аутсорсинг системи, а финалистите са определени от редакторите на Global Financial. Критериите за избор на „Най-добра дигитална банка“ включват оценка на стратегия за привличане и дигитално обслужване на клиенти, ръст на потребителите на дигиталните канали, полезност на услугите за клиентите, дизайн и функционалност на каналите. 

“С глобалната пандемия хората се принудиха да осъществяват своите лични и служебни банкови операции през своите телефони, таблети и компютри, а дигиталното банкиране придоби значение и разпространение отвъд всичко, което е било“, коментира Джоузеф Джарапуто, издател и редакционен директор на Global Finance.

„Банките бяга принудени да отговорят на този драстично променен пейзаж и тези, които се справиха с това предизвикателство по-успешно, бяха наградени като „Най-добрите дигитални банки 2021“ от Global Finance”, допълва той.

„В УниКредит Булбанк не спираме да инвестираме усилия в посока все по-гъвкаво и дистанционно обслужване на банковите продукти. Нашите клиенти могат да управляват изцяло онлайн своите разплащателни сметки и да подписват онлайн договори за потребителски кредити. През 2021 година, предложихме и напълно обновен дизайн на мобилното ни приложение Булбанк Мобайл.

А само за година успяхме да разширим още повече обхвата на дистанционното ни обслужване и вече над 90% от услугите, предлагани във филиал на банката за физически лица, могат да бъдат извършени единствено с обаждане по телефона. В резултат на последователните ни действия и стратегия за дигитализиране на банковите процеси, отчитаме и значителен ръст в предпочитанията на нашите клиенти към онлайн услугите“, коментира Борислав Генов, директор „Банкиране на дребно“ на УниКредит Булбанк.

„Международната оценка на журито, както и повишеният потребителски интерес към дигиталните ни канали, ни мотивира да развиваме и внедряваме най-новите тенденции, осигуряващи удобство и сигурност на услугите, с което да продължим да бъдем и водещият избор за дигитална банка“, допълва той

През 2021 г. УниКредит Булбанк отчита ръст на активните потребители на мобилното банкиране с близо 30% спрямо началото на 2020 г., което води и до 50% ръст в броя на преводите, направени от клиенти на банката през приложението за мобилно банкиране спрямо същия период.

Чрез приложението за онлайн банкиране на УниКредит Булбанк клиентите получават достъп до най-предпочитаните банкови услуги и продукти. Потребителите могат да разполагат изцяло онлайн и със своите разплащателна сметка за физически лица, както и да генерират уведомление за IBAN. Софтуерен М-Токен, интегриран в мобилното приложение Булбанк Мобайл, гарантира и високата сигурност на разплащанията през Булбанк Онлайн.

Иновативните и  дигитални услуги и продукти, гъвкавост и опростяване на банковите процеси и насоченост към клиентите и тяхната удовлетвореност са водещи приоритети за банката и дават трайна заявка за все по-успешно развитие и утвърждаване на лидерските позиции в дигиталното банкиране. 

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от