Най-големият търговец на дребно - Wal-Mart Stores Inc., който има повече от 11 700 магазина по света, обяви, че ще съкрати юридическото си име на Walmart Inc., съобщи MarketWatch.
Този ход подчертава намеренията на компанията да се отдалечи от имиджа на традиционен магазин, като започне да се конкурира онлайн с Amazon.com Inc.
"Чувствахме, че е най-добре да имаме име, което да съответства на идеята, че можете да пазарувате, както ви харесва като клиент", каза главният изпълнителен директор на Wal-Mart Дъг Макмилън.
Други големи компании също са променяли имената си, за да сигнализират на клиенти или инвеститори за промяна на стратегията. Стив Джобс през 2007 г. реши да скъси името на Apple Computer Inc. на Apple Inc., след като премести фокуса върху телефони и други устройства.
Google Inc. стана Alphabet Inc. през 2015 г., тъй като компанията разшири бизнеса си извън онлайн търсенето, включвайки дейности в сферата на автономните автомобили и роботите.


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 3
Посланик Пъздър за глобите на ЕС, енергетиката и AI, част 2
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?