Анализаторите на пазара на употребявани автомобили в Щатите зарадваха феновете на луксозните лимузини с това, че цените на някои от изключително скъпите модели, поне преди десетина години, сега са доста по-достъпни. Става въпрос за луксозната марка на Mercedes – Maybach.
Лимузини от средата на миналото десетилетие вече се предлагат на една шеста от цената им като нови, а знаете, че германците решиха да превърнат Maybach в подмарка на Mercedes и на практика отново предлагат по-дълги и луксозни версии на S-класата, но без това да е съчетано с нова каросерия.
Пример за това е Maybach 57 от 2004 година, който като нов е струвал над 300 000 долара, а сега в Хюстън се предлага такава лимузина за 54 980 долара. Естествено, знаете, че ниската цена на луксозните лимузини е най-привлекателната им черта, после идва луксът на борда и впечатлението, което създавате, а кошмарите са запазени за сметките на резервните части и ремонтите. Но винаги се намират хора, които не се плашат от това и залагат на лукса, а тук той е в изобилие – изключително удобни и регулируеми задни седалки, екрани на гърба на предните седалки, контролиран от водача клирънс и т.н.
Стандартно 57 се задвижва от 5,5-литров V12 мотор на Mercedes с две турбини, което означава, че и сметката за бензин ще е солидна.
Засега рекордът сред интернет офертите за употребявани автомобили Maybach се държи от оферта за 57 за скромните 42 хил. долара, но колата има леко проблематична сервизна история, т.е твърде много дефекти, като е била сравнително нова. Но едва ли ще остане непродадена.


Измислиха как да спасят дизеловите коли в Европа
Мъж паркира Ferrari на балкона си, общината го прибра с кран (ВИДЕО)
Кметът на Варна протестира срещу правителството в Берлин (СНИМКИ)
35 пияни и дрогирани шофьори спипа КАТ за ден
30 души са задържани на протеста в София
САЩ и Катар може да създадат свръхпредлагане на LNG на европейския пазар
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Движението по софийския булевард "Васил Левски" е възстановено
Проф. Михаил Константинов: Считайте властта за свалена
Протестът не е за надделяването на една или друга партия, а е срещу фасадната демокрация
Кардиолог съветва какво да избягваме за здраво сърце
Владислав Панев: Проблемът е, че много се краде