След като китайският автомобилен производител Great Wall Motor направи своя европейски дебют по време на автомобилното изложение IAA Mobility в Мюнхен през септември с представянето на премиум марката Wey и бранда за електрически коли Ora, компанията откри и своя централа в германския град. Очаква се броят на служителите в обекта да нарасне до 300 души през следващата година, съобщава Automobilwoche.
"Като един от най-успешните производители на автомобили в Китай, ние вече успешно се утвърдихме на много международни пазари. Налагането в Европа е важен етап за Great Wall Motor. Имаме амбициозни цели и за този пазар", споделя Цяо Сянхуа, главен изпълнителен директор на концерна за Европа.
Тази стъпка е необходима, за да може Great Wall да станете конкурентен автомобилен производител в глобален мащаб, добавят от компанията.
С отварянето на европейски център в Мюнхен Great Wall се стреми да засили сътрудничеството между регионалното ръководство и периферните представителства и доставчици. Плановете на концерна включват и инвестиции от страна на Baoding Great Wall Holding по цялата верига на доставка. Отделно, Great Wall предвижда и създаването на отделен продукт чрез своето технологично звено SVolt.
Подразделението ще инвестира общо 2 млрд. евро в изграждането на два обекта в Заарланд. Очаква се тези обекти да представляват модерна фабрика за производство на клетки за батерии с капацитет от 24 гигаватчаса, както и съоръжение за окомплектоване на клетки.
Технологията за производство на тези батерии трябва да осигури пробег от над 800 километра с едно зареждане. Експлоатационният живот на такъв продукт ще бъде над 15 години или 1,2 млн. изминати километра, съобщава Electroauto-News.
В същото време компанията планира да ангажира потребителите с дизайна на своите автомобил, създавайки платформа, на която клиентите ще могат да взаимодействат с нейните марки.
„Искаме да включим нашите потребители в процеса на разработване на продукта“, изтъква Цяо.
В началото на годината Great Wall обяви, че планира да пусне своя първи водороден автомобил в рамките на 2021 г. Great Wall е инвестирала 2 млрд. юана (305 млн. долара) през последните пет години за разработване на технологии, свързани с водородната енергия, които могат да се използват при превозните средства, както и за морския и железопътен транспорт.
Основателят на концерна Вей Дзиендзюн посочи, че Great Wall ще инвестира още 3 млрд. юана през следващите три години, като планира да стане една от трите най-големи компании за водородни превозни средства до 2025 г.


Какво ще бъде времето в четвъртък?
Борисов: Последиците от удължителен бюджет ще са тежки
Прожектират анимационни филми в детския отдел на Варненската библиотека
Двамата варненски общински съветници излизат от домашен арест срещу обща гаранция от 350 000 лв.
Редовният бюджет за 2026 отпада
Киргизстан се издига като новия тигър в Централна Азия
Мерц: Германски войски биха могли да отблъскват руските атаки в Украйна
Китайският производител на чипове MetaX записа 755% ръст при дебюта си
Ardian: Европейските борси трябва да се обединят
САЩ готвят нови санкции срещу Русия, ако Путин отхвърли мирното споразумение
Колко сигурни са колите, за които не трябва шофьорска книжка
Зловещо - Cadillac Escalade стартира сам през нощта
Япония налага данък на електромобилите в зависимост от теглото
Защо някои двигатели имат двойно впръскване на гориво
Край на евтините коли от Китай – Пекин иска ново споразумение с Европа
Съдът прекрати и върна на прокуратурата делото срещу Иван Демерджиев
Нинова за събитията в НС: Нагло и безотговорно
Песков: Всякакви санкции ще навредят на подобряването на отношенията
ИТН: Демокрацията няма цена - ще изхарчим много пари за избори
Kaizen Gaming: Двигателят зад Betano – водеща технологична компания, пример за отлична работна среда и силен социален принос