Бившият главен изпълнителен директор на Opel Михаел Лошелер е назначен от американския производител на електрически превозни средства Nikola за президент. Той е натоварен със задачата да помогне на компанията да увеличи производството си на фона на проблемите, които имаше в тази област през последните години, съобщава Automotive News.
Лошелер се присъединява към Nikola след кратък престой като главен изпълнителен директор във VinFast Global, автомобилното подразделение на виетнамския конгломерат Vingroup.
Лошелер започна работа във VinFast през юли 2021 г., но се оттегли пет месеца по-късно и се върна в Европа поради лични причини. Преди това той ръководи германската марка Opel, част от Stellantis.
Именно Лошелер помогна на бранда да се измъкне от финансовата криза, с която се сблъска, докато бе част от групата на General Motors. През 2019 г. Automotive News Europe обяви Лошелер за една от най-важните фигури в автомобилната индустрия заради приноса му към възстановяването на германската компания.
Преди да напусне Opel, Лошелер обяви, че марката иска да електрифицира напълно своята европейска продуктова гама до 2028 г.
„Тъй като Nikola увеличава своето производство, един опитен и уважаван ветеран като Михаел ще укрепи екипа на компанията“, посочва Стивън Гирски, председател на борда на американския концерн.
Преди Opel Лошелер работи за Mitsubishi Europe и Volkswagen.
Nikola планира да пусне в продажба своите първи превозни средства в САЩ в началото на следващата година. Компанията се възстановява от кризата с доверието на инвеститорите, предизвикана от изявленията на нейния основател Тревър Милтън, който беше обвинен в подвеждащи твърдения.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Европа започва да се учи как да сваля дронове
Защо полетът на бомбардировача B-2 Spirit струва толкова скъпо?
Как американската товарна жп индустрия стана по-мръсна от въглищните електроцентрали
Тимъти Шаламе и Кайли Дженър си взимали почивка, но още са заедно