Изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс заяви на мениджърите в компанията, че най-големият производител на автомобили в света трябва да премине през радикална промяна, за да се справи с електрическия преход в индустрията, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.
“Времето на традиционните автопроизводители свърши“, заяви Дийс на вътрешно събрание на компанията в четвъртък. „Volkswagen трябва да засили софтуерните операции, за да използва данни от автомобилите на бъдещето“, допълни Дийс. В речта си той отбеляза, че повишението на цената на акциите на Tesla е показателно за тенденциите в променящата се конкурентна среда.
Дийс е призовавал за сериозни промени в компанията и преди. Но последното му изявление засилва притесненията сред синдикатите, тъй като коментарите му повишават вероятността за допълнително свиване на разходите.
„Ако Volkswagen не се справи с плана за софтуера и данните, може да претърпи съдбата на Nokia, която пренебрегна заплахата от iPhone устройствата на Apple”, коментира директорът на германската компания. Според него е необходим по-голям фокус върху печалбата.
Volkswagen е сравнително гъвкава спрямо тенденциите в индустрията. През миналата година автомобилният производител отчете малка печалба от продажбите и рекордни доставки. Глобалното търсене на превозни средства се понижи през 2019 г. Продажбите в Китай, който е най-големият пазар за Volkswagen, намаляват, а търговското напрежение създаде несигурност в региона през миналата година.


Хороскоп за 7 декември 2025
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ "Чернобил" е повреден
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (6 декември)
Времето във Варна на 6 декември 2025
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Осъдиха българския шофьор, карал в насрещното в Гърция
Най-големият син на Болсонаро ще се кандидатира за президент на Бразилия
Границата с Гърция е отворена и в двете посоки за камиони
Заведоха седем дела след самоубийства и кризи, предизвикани от ChatGPT
Зеленски в действие: Андрий Ермак се прости и с още постове
преди 5 години Вие и вашата компания господине сте едни лъжци! Нали България беше на второ място след Турция за завода!? Какво стана? Защо като не го правите в Турция, не е и в България? Цялата идея още първоначално ви беше да бъде в Турция и ей така фалшиво слагахте в кюпа и нас. И въобще не ви мина през ума, че работата може и да не стане и играта ви да излезне на яве! Срам, срам за една сериозна компания! отговор Сигнализирай за неуместен коментар