Мястото на изявлението пред пресата едва ли може да е по-символично. Нюйоркската фондова борса е само на няколко крачки, в този район корпоративна Америка се чувства у дома си. Изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс и неговият колега от Ford Джим Хакет избраха прекрасен хотел на Wall Street, където двамата да представят своя нов автомобилен съюз в петък. Така двамата изпълнителни директори искат да покажат на американския фондов пазар и финансовия свят, че искат да сключат съюз на силата, коментира Handelsblatt.
Алиансът в Ню Йорк е повратна точка. От ожесточени конкуренти в бизнеса с двигатели с вътрешно горене сега те стават партньори с въвеждането на електромобилността. Ford възнамерява да поеме от Volkswagen разработения във Волфсбург електронен комплект за изграждане MEB. MEB е съкращението за "модулен комплект за електрификация", платформа, с която в бъдеще ще бъде произвеждана голяма част от новите електромобили на VW.
Чрез съюзяването двата производителя могат значително да увеличат броя на електромобилите си и да зададат индустриални стандарти. Никога досега не е имало такава цялостна подмяна на частите за задвижването и каросериите. Това е съюз, който пренарежда баланса на силите в автомобилната индустрия. В бранша се твърди, че през следващите една до две години повечето други производители ще се нуждаят от партньорства, за да балансират синергиите и обемите в ерата на електромобилността. Сега Volkswagen и Ford възнамеряват да определят стандартите.
Никоя автомобилна компания, с изключение на Tesla, не разчита толкова радикално на електрическата мобилност, колкото Volkswagen. Херберт Дийс неотменимо разпореди влизането на автомобилната компания от Волфсбург в ерата на електричеството. Очаква се електромоторът да се превърне в най-важния двигател през следващите години. Първите фабрики за автомобили вече се преобразуват. Заводите, в които все още са монтирани дизелови и бензинови двигатели, вероятно ще бъдат изоставени в обозримо бъдеще.
Сега Volkswagen и Ford разширяват сътрудничеството си, съобщи германският автомобилен гигант вчера след заседание на надзорния му съвет. Двете компании вече обявиха сътрудничество за микробуси и пикапи по-рано тази година, за да спестят стотици милиони евро от разходите за разработване. Повече подробности за новите области на съвместна дейност ще бъдат обявени днес на пресконференцията. Автопроизводителите биха могли да обединят усилията си в разработването на електрически автомобили и автомобили без водачи, посочи DPA.
Какво предвижда пътната карта вижте в продължението на материала в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време