Отвореният преди три дни в София Abo Market е с концепция, различна от тази на останалите търговски вериги, заяви пред Bloomberg TV Bulgaria управителят на хипермаркета Александър Викилев.
В основата на проекта са българските производители, включително малки компании, които са утвърдени в своя регион, имат собствени магазини и се ползват се с доверие, заяви той.
Викилев коментира, че преди отварянето на магазина 90% от поканените производители са български.
„Много в началото не ни повярваха и се включиха в последния момент, някои предпочетоха да останат лоялни към другите търговски вериги“, коментира той.
Той допълни, че хипермаркетът, който се намира в Bulgaria Mall на мястото на затворилия магазин Carrefour, се отличава от конкурентите заради разпределението на продуктите и марките, които присъстват по рафтовете.
Можете да видите видео по темата тук.


"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Евакуират още четирима от екипажа на танкера
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм